اخبار بازی

به‌زودی منتظر اطلاعات جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 باشید

شرکت Telltale اعلام کرده که از انتظار طرفداران آگاه است و در هفته‌های آینده، اطلاعات جدیدی را از روند ساخت بازی The Wolf Among Us 2 منتشر خواهد کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Wolf Among Us 2

دو سال پیش بود که اعلام شد نسخه دوم The Wolf Among Us توسط ورژن جدید استودیوی Telltale Games در دست ساخت قرار دارد. این رونمایی طرفداران زیادی را هیجان‌زده کرد، چرا که سازندگان دنباله عنوانی را معرفی کرده بودند که پیش‌تر در شکل دادن به استودیوی تل‌تیل اصلی نقش مهمی داشت. با این‌حال، بازی The Wolf Among Us 2 دو سال کم سر و صدایی را پشت سر گذاشته و این عنوان در The Game Awards اخیر نیز غایب بود. اما این روند به‌زودی تغییر خواهد کرد.

شرکت تل‌تیل اخیرا در وب‌سایت رسمی خود نوشته: «در دسامبر سال 2019، ما اعلام کردیم که TWAU2 وارد مرحله پیش‌ تولید شده است. تیم سازنده به‌سختی مشغول کار است، اما حتما متوجه شده‌اید که در The Game Awards چیز جدیدی برای گفتن نداشتیم. می‌دانیم که شما طرفداران، شدیدا صبور و همچنین حامی ما بوده‌اید. این را هم می‌دانیم که سوالات زیادی در مورد اینکه در Telltale (و در Fabletown) چه می‌گذرد، دارید — ما سوالات شما را هر روز در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم.

خبر خوب این است که به‌زودی قادر خواهیم بود تا برخی از سوالات را پاسخ دهیم…

«به همین دلیل است که در شماره 342 مجله گیم اینفورمر که چند هفته دیگر منتشر می‌شود، حضور خواهیم داشت! قصد داریم تا در مورد بازی‌های خود، کار کردن بر روی یک انجین جدید، و اینکه چگونه Telltale در حال بازسازی یک استودیوی جدید است، به‌طور آزادانه‌ای صحبت کنیم… و قول می‌دهیم تا در اوایل سال بعد چیزی را آماده کنیم که شما را شدیدا سرگرم و درگیر خود کند!»

نمی‌توان گفت که تیم سازنده قصد دارد تا در هفته‌های آینده تا چه حد اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد. پیش از این در سال 2019 شنیده بودیم که بازی تقریبا از پایه در حال بازسازی شدن است، بنابراین احتمال دارد که هنوز مدت زیادی را با زمان عرضه آن فاصله داشته باشیم. در هر صورت، این سکوت خبری بالاخره در آینده‌ای نزدیک شکسته می‌شود می‌شود و باید دید سازندگان چه چیزی را طرفداران تدارک دیده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا