اخبار بازی

توضیحات بازیگر سریال The Witcher درباره افسانه‌های موجود پیرامون ویچرها

سریال The Witcher

هنری کویل بازیگر سریال The Witcher و شخصیت اصلی آن یعنی گرالت در پنل مخصوص سریال در رویداد San Diego Comic-Con حضور به عمل آورد و در خصوص موارد مختلفی در جهان ویچرها و افسانه‌هایی که پیرامون آن‌ها وجود دارد به صحبت پرداخت.

یکی از بزرگ‌ترین افسانه‌هایی که در مورد ویچرها وجود دارد بدین شرح است که آن‌ها هیچ گونه احساساتی ندارند. به گفته هنری کویل این مورد چندان هم صحیح نیست اما افسانه‌ای امری ضروری هستند که به آن‌ها برای انجام شغل‌شان به عنوان یک شکارچی هیولاها کمک می‌کنند. بازیگر سریال The Witcher این گونه توضیح داد که:

این موضوع بدین گونه نیست که ویچرها قرار نیست تصمیمات اخلاقی بگیرند. افسانه‌ای وجود دارد که بیان می‌دارد آن‌ها فاقد احساسات هستند. اما این موضوع به آن‌ها برای طلب پول در ازای کشتن هیولاها کمک می‌کند و اگر آن‌ها احساساتی نداشته باشند می‌توانند به جدی‌ترین حالت ممکن وارد مذکره برای قراردادها شوند و در این میان نیز کسی نمی‌تواند از عبارت‌هایی نظیر “فرزند دارم و نمی‌توانم پولی پرداخت کنم” استفاده کند. با این حال شخصیت گرالت بیشتر از این است. این شخصیت، چنین روحیه سختی را در ظاهر خود نشان می‌دهد زیرا معتقد است دنیا به همین شکل پیش می‌رود اما حقیقت بدین گونه است که در عمیق‌ترین قسمت‌های درونی این شخصیت، مردی وجود دارد که اعتقاد دارد دنیا واقعا چگونه می‌تواند باشد.

موضوع اشاره شده بخشی از فریبندگی گرالت بوده و دلیل آن است که چرا این شخصیت، تعداد زیادی دوست و متحد دارد که در راهش کمکش می‌کنند. گرالت به شدت فردی وفادار بوده و خود را در مسیرها و راه‌های دشواری قرار می‌دهد تا از دوستانش محافظت کند حتی اگر کابردی‌ترین راه ممکن نیز نباشد. سریال The Witcher در پاییز سال جاری توسط شبکه نت‌فلیکس پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا