اخبار بازی

قرار بود شخصیت Ciri در سریال The Witcher جوان‌تر باشد

سریال The Witcher

با انتشار اولین تریلر در رویداد San Diego Comic-Con، طرفداران موفق شدند در کنار تمامی شخصیت‌ها نگاهی به شخصیت Ciri در سریال The Witcher داشته باشند. شخصیتی که وظیفه ایفای نقش آن در سریال برعهده فریا الن (Freya Allan) قرار شده است.

علاوه‌بر انتشار تریلر، در رویداد San Diego Comic-Con عوامل سازنده و بازیگران این سریال هم حضور به عمل آوردند که شامل مدیر تولید پروژه یعنی لوران اس. هیساریچ (Lauren S. Hissrich)، هنریل کویل (Henry Cavill) بازیگر نقش Geralt of Rivia، آنیا چالوترا (Anya Chalotra) بازیگر نقش Yennefer و فریا الن بازیگر Ciri می‌شد. به گفته هیساریچ در رویداد مذکور، شخصیت Ciri درست به مانند کتاب‌ها، نقش مهمی در داستان دارد و به‌علاوه توضیح داد که در ابتدا قرار بود Ciri بسیار از جوان‌تر از آنچه فریا الن اکنون در سریال به تصویر می‌کشد باشد.

انتخاب بازیگر برای شخصیت Ciri پروسه بسیار سختی بود. ما در ابتدا به دنبال شخصی بسیار جوان‌تر بودیم. Ciri در کتاب‌ها حدودا یازده سال سن دارد و ما تصمیم گرفتیم بازیگری با سن بیشتر برای آن انتخاب کنیم.

اکنون شخصیت Ciri در سریال The Witcher سن بیشتری نسبت به کتاب‌ها دارد و در عین حال کمی جوان‌تر از آنچه که در بازی The Witcher 3: The Wild Hunt بود است. همین مسئله به هیساریچ و سایر اعضای تیم سازنده این فرصت را داد تا شخصیت Ciri را در راه‌های منحصر به فردی مورد بررسی و کنکاش قرار دهند. هیساریچ هم‌چنین گفت که فریا الن در ابتدا برای ایفای نقش دیگری در سریال برگزیده شده بود.

چیزی که در رابطه با فریا جالب است بدین شرح است که این بازیگر در ابتدا برای نقش دیگری انتخاب شده بود. نقشی برای قسمت اول سریال که بسیار بسیار هم کوچک‌تر بود. با این حال ما هم‌چنان بازیگر مورد نظرمان برای شخصیت Ciri را انتخاب نکرده بودیم. ما بیش از 200 بازیگر را برای این نقش دیده بودیم و باز هم موفق به یافتن شخص مطلوب نشدیم. در همین زمان سوفیا هالند (Sophie Holland) مسئول انتخاب بازیگر پروژه به من پیشنهاد داد که فریا الن را برای این نقش در نظر بگیرم.

من به یاد می‌آورم که گفتم چگونه می‌خواهیم با مدیر فریا تماس گرفته و اظهار کنیم که می‌دانیم تو را پیش از این انتخاب کرده‌ایم و مسئله بر سر نخواستن تو نیست. بلکه ما تو را برای نقش بسیار بزرگ‌تری می‌خواهیم. بنابراین من به لندن رفته و پس از دیدار با فریا، او را برای این نقش انتخاب کردیم.

سریال The Witcher در پاییز امسال منتشر می‌شود. با این حال شبکه نت‌فلیکس تاکنون تاریخ دقیقی را برای انتشار آن اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا