اخبار بازی

فروش سری بازی The Witcher به 50 میلیون نسخه رسید

اخیرا استودیو CD Projekt Red جدید ترین آمار فروش سری The Witcher را منتشر کرده که نشان می‌دهد این سری، تاکنون موفق به فروش 50 میلیون نسخه شده‌است.

بازی The Witcher 3

مسلما سری پرطرفدار ویچر تأثیر بزرگی را بر روی موفقیت‌های استودیو CD Projekt Red گذاشته‌است. در حالی که این استودیوی لهستانی دو سال پیش اعلام کرده‌بود فروش سری ویچر به 33 میلیون نسخه رسیده، حال پس از تنها دو سال این سری با رشد حدود 20 میلیون نسخه‌ای روبرو شده که رقم قابل توجهی به‌شمار می‌رود.

همچنین CD Projekt Red اعلام کرده که سود مالی این استودیو در طی سه ماه اول سال 2020، چیزی حدود 50 میلیون دلار بوده که این عدد نسبت به سه ماه اول 2019 دو و نیم برابر افزایش یافته‌است. در کنار فروش فوق‌العاد بازی The Witcher 3، عرضه بازی Thronebreaker: The Witcher Tales و GWENT بر روی اندروید از دلایل این رشد دو و نیم برابری به‌حساب می‌آیند. پورت نسخه نینتندو سوئیچ ویچر 3 و همچنین ساخت سریال اقتباسی از دنیای ویچر توسط نتفلیکس نیز تأثیر بسزایی در این خصوص داشته‌اند.

با اینکه CD Projekt Red در حال حاضر مشغول توسعه بازی Cyberpunk 2077 است، اما این استودیو تأیید کرده که از همین حالا ایده‌هایی را برای نسخه بعدی ویچر دارد و بلافاصله پس از عرضه سایبرپانک 2077، کار بر روی یک نسخه جدید از ویچر آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا