اخبار بازی

واکنش سازنده سریال The Witcher به مقایسه با سریال Game of Thrones

شبکه نت‌فلیکس سازنده سریال The Witcher سرانجام چندی پیش در جریان برگزاری رویداد San Diego Comic-Con اولین تریلر این سریال را منتشر کرد. انتشار این تریلر سبب شد تا بخشی کثیری از نگرانی‌های طرفداران این مجموعه کاهش پیدا کند. در مقابل همین مسئله موجب شده تا باری دیگر مخاطبین به مقایسه این اثر با دیگر سریال‌های فانتزی به ویژه سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بپردازند.

به گفته سازنده این سریال یعنی لوران اس. هیساریچ (Lauren S. Hissrich)، اگرچه این دو سریال تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند اما ایشان و تیم سازنده سریال امیدوار هستند تا ساخته آن‌ها به موفقیتی هم‌سطح محصول شبکه HBO دست پیدا کند. هنگامی که از ایشان پرسیده شد آیا سریال بازی تاج و تخت و محبوبیت آن می‌تواند فشار متفاوتی بر آن‌ها وارد کند هیساریچ این گونه پاسخ داد:

به هیچ وجه. من خود طرفدار سرسخت بازی تاج و تخت هستم و فکر می‌کنم این مقایسه‌ مخاطبین بیشتر از این جهت باشد که می‌خواهند بدانند آیا ما هم می‌توانیم به موفقیت کسب شده توسط بازی تاج و تخت دست پیدا کنیم یا خیر که امیدوارم چنین شود. اما نه، به عقیده من، بازی تاج و تخت سریال دیگری است و کار بزرگی را نیز انجام داد. با این حال سریال ما نیز محصول متفاوتی به شمار می‌رود. من تنها می‌توانم امیدوار باشم که محصول ما بتواند به اندازه آن‌ها به موفقیت دست پیدا کند.

اگرچه سازنده سریال The Witcher معتقد است ساخته آن‌ها با بازی تاج و تخت متفاوت است اما واقعیت بدین شرح است که مخاطبین همواره به مقایسه این دو خواهند پرداخت. نه تنها به این دلیل که هر دو سریال در فضای فانتزی روایت می‌شوند بلکه هر دو سریال، خشن، تاریک و سرشار از توطئه‌های سیاسی هستند. شبکه نت‌فلیکس، سریال The Witcher را برای پخش در پاییز سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا