اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در پایان 2022 عرضه خواهد شد

پس از اعلام چند تأخیر و انتقال یافتن توسعه بازی به تیم داخلی استودیوی سی دی پراجکت رد، نسخه نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt بالاخره یک تاریخ عرضه تقریبی دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

تا مدتی قبل، استودیوی Saber Interactive مسئولیت ساخت پورت‌های جدید بازی The Witcher 3 را بر عهده داشت. اما حدود یک ماه گذشته، استودیوی CD Projekt RED هدایت کامل پروژه را در دست گرفت و تاریخ عرضه نسخه نسل نهمی بازی، باری دیگر تأخیر خورد. اکنون این استودیوی لهستانی اعلام کرده که ویچر 3 در سه‌ماهه پایانی سال 2022 عرضه خواهد شد.

لودینگ‌های سریع‌تر و پشتیبانی از ری تریسینگ برخی از ویژگی‌های قابل توجهی هستند که تاکنون برای این نسخه معرفی شده است. نسخه نسل نهمی The Witcher 3 شامل تمام آپدیت‌های پس از عرضه بوده و همچنین دو اکسپنشن Hearts of Stone و Blood and Wine را نیز شامل می‌شود. علاوه بر این، کاربران PC نیز با این نسخه قابلیت HDR را دریافت خواهند کرد.

پیش از این تأیید شده بود که دارندگان فعلی بازی، در هنگام عرضه نسخه نسل نهمی The Witcher 3 بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین رایانه‌های شخصی، به‌طور رایگان به آن دسترسی خواهند یافت. علی‌رغم مواجه شدن با چند تأخیر، شرکت سی دی پراجکت تأکید دارد که توسعه این نسخه به‌خوبی پیش می‌رود و با مشکل بزرگی مواجه نیست.

استودیوی CD Projekt RED همچنین مدتی قبل رسما از ساخت بازی جدیدی از مجموعه The Witcher با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 خبر داد که می‌توانید جزئیات آن را از اینجا مطالعه کتید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا