اخبار بازی

بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول‌های نسل بعد عرضه خواهد شد

استودیو CD Projekt Red اعلام کرده است که نسخه نسل بعدی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در دست توسعه است.

The witcher

نسخه نسل نهمی این بازی بسیار محبوب دارای پیشرفت‌های گرافیکی و فنی قابل توجهی خواهد بود که میتوان به ری تریسینگ و کمترشدن مدت زمان بارگذاری اشاره کرد. هنوز اطلاعات دقیقتری از پیشرفت‌های فنی بازی منتشر نشده است. همچنین لازم به ذکر است که این تغییرات را در تمامی بسته‌های الحاقی The Witcher 3: Wild Hunt خواهید دید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition به صورت جداگانه برای کنسول پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز اکس و PC عرضه خواهد شد اما دارندگان این بازی بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC، نسخه نسل بعدی بازی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. استودیو CD Projekt Red این سیاست را در قبال بازی بعدی خود یعنی Cyberpunk 2077 هم در پیش گرفته‌اند که حرکتی بسیار پسندیده محسوب می‌شود.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt ابتدا در سال 2015 منتشر شد و تا به امروز محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. همچنین به تازگی مشخص شد که بیش از پنجاه میلیون نسخه از سری بازی‌های The Witcher به فروش رفته است.

فعلا تاریخ عرضه‌ای برای عرضه نسخه نسل بعدی بازی The Witcher 3: Wild Hunt مشخص نشده است اما شما می‌توانید به سراغ نسخه‌های فعلی بازی بر روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC بروید.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. وقتی یـ بازی داری که عمرش اینقدر طولانی شده و هنوز که هنوزه بعد پنج سال داره میفروشه باید بازیت رو به صورت پر پیمون بیاری به نسل بعدی ویچر تا الان حدود 30 میلیون فروخته حاضرم قول بدم تا 50 میلیون هم فروش خواهد کرد …..

    [QUOTE=”CAP\MortezA63, post: 4843028, member: 33103″]
    هرچند با ریمستر شخصا مشکل دارم و یه جورایی [COLOR=rgb(184, 49, 47)]دوشیدن حساب میکنم[/COLOR] ولی برای این سلطان(Witcher 3) هیچ حرفی که ندارم هیچ شدیدا هم استقبال میکنم…!!!
    [/QUOTE]
    حرفتون برا این بازی بی ربطه چیزی که شما میگی وقتی درست در میومد که دوباره سازنده شما رو برا بازی وادار به پول دادن میکرد CDPR الان اومده اینو رایگان داده شما فک کنید بازی رو PC منتشر شده هر وقت که دلتون خواست میتونید با بالاترین رزولویشن و فریم ریت بازیش کنید (بماند که قرارـه گرافیک بازی تو همه قسمتا افزایش پیدا کنه یعنی یـ ماد گرافیکی درست حسابی هم به صورت رایگان تنگش زده میشه 😀 )

  2. [QUOTE=”CAP\MortezA63, post: 4843028, member: 33103″]هرچند با ریمستر شخصا مشکل دارم و یه جورایی دوشیدن حساب میکنم ولی برای این سلطان(Witcher 3) هیچ حرفی که ندارم هیچ شدیدا هم استقبال میکنم…!!![/QUOTE]نظر شما به نظر بنده نزدیک تر است…

    Sent from my K00R using Tapatalk

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا