اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

ورژن نسل نهمی بازی The Witcher 3 شامل محتوای رایگان جدید خواهد بود [بروزرسانی شد]

سی دی پراجکت رد در رویداد WticherCon اعلام کرد که ورژن نسل نهمی بازی The Witcher 3 در کنار بهبودهای فنی و بصری، DLC جدیدی را نیز شامل می‌شود که بر اساس سریال نتلفیکس ویچر ساخته شده. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بروزرسانی: طبق اعلام سی دی پراجکت رد، DLCهای رایگان جدید تنها در انحصار کنسول‌های نسل بعد نخواهند بود و برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ نیز منتشر می‌شوند.

خبر اصلی: استودیوی CD Projekt Red تأیید کرد که آپدیت نسل بعدی ویچر 3 همچنان در حال توسعه است و در سال 2021 منتشر می‌شود. هر چند جزئیات دقیقی از دی ال سی‌های جدید رایگان مشخص نشده، اما می‌دانیم که این محتوا با الهام از سریال ویچر در بازی قرار می‌گیرد. سی دی پراجکت رد به‌صورت خلاصه اشاره کرد که یکی از این محتویات، آرموری است که گرالت در سریال آن را می‌پوشد.

همانطور که گفته شد، آپدیت نسل نهمی The Witcher 3 تا پایان امسال منتشر خواهد شد و دارندگان فعلی بازی، به‌صورت رایگان بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس|اس و رایانه‌های شخصی به آن دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای عرضه آپدیت مشخص نیست. در خصوص DLC های رایگان جدید نیز گفته شده که CDPR به‌زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک می‌گذارد.

در کنار همه این موارد، بزرگ‌ترین خبری که در رویداد ویچرکان اعلام شد تاریخ عرضه فصل دوم سریال ویچر بود. فصل دوم این سریال در تاریخ 17 دسامبر امسال (26 آذر) از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا