اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3 مجددا تأخیر خورد؛ فروش 65 میلیون نسخه‌ای کل مجموعه

به‌دنبال اعلام خبر تأخیر ورژن نسل نهمی بازی The Witcher 3، سی دی پراجکت رد اعلام کرده که مجموع فروش این فرنچایز از 65 میلیون نسخه عبور کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Witcher 3

همان‌طور که می‌توان حدس زد، آخرین نسخه سری سهم بزرگی از این فروش 65 میلیون نسخه‌ای دارد. بازی The Witcher 3 که 7 سال از انتشار آن می‌گذرد، موفق شده تا به امروز بیش از 40 میلیون نسخه بفروشد تا با اختلاف زیاد پرفروش‌ترین بازی سری لقب گیرد. حدود دو سال پیش، این رقم برابر با 28 میلیون نسخه بود و بدین ترتیب این عنوان نقش آفرینی تحسین‌شده، طی دو سال اخیر 12 میلیون نسخه فروخته است.

استودیوی CD projekt Red همچنین اخیرا اعلام کرده که نسخه نسل نهمی The Witcher 3 که ابتدا قرار بود در سه‌ماهه دوم سال 2022 منتشر شود، تا زمان نامشخصی با تأخیر مواجه شده است. به گفته سی دی پراجکت رد، علت تأخیر به‌وجود آمده این است که توسعه پروژه به تیم داخلی منتقل شده و از این رو، سازندگان در حال ارزیابی مقیاس کارهای باقی مانده برای به‌اتمام رساندن آن هستند. پیش از این استودیوی Saber Interactive مسئولیت ساخت پورت نسل نهمی بازی را بر عهده داشت.

مدتی پیش، این استودیوی لهستانی همچنین به‌طور رسمی از ساخت نسخه جدید مجموعه ویچر با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا