اخبار بازی

شایعه: بازی The Witcher 3 برای سوییچ پورت می‌شود

بازی The Witcher 3

سال گذشته شایعاتی مبنی بر توسعه بازی The Witcher 3 برای کنسول جدید شرکت نینتندو یعنی سوییچ به گوش می‌رسید. این شایعات از آن‌جا آغاز شدند که یک خرده فروش فرانسوی عناوینی همچون Assassin’s Creed 3 را در کنار نسخه سوم ویچر برای سوییچ لیست کرد و همان ‌طور که می‌دانید، نسخه ریمستر شده بازی Assassin’s Creed 3 به طور رسمی برای این کنسول تایید شد. (برای اطلاع بیشتر از عناوین جدید سوییچ می‌توانید برگزیده‌ای از اخبار نینتندو دایرکت فوریه 2019 را مطالعه کنید)

اما این شایعات به همین جا ختم نمی‌شوند. اخیراً یکی از یوتیوبرهای نسبتاً معتبر متوجه موردی شده که برا اساس آن، سازندگان ویچر و مالک فروشگاه GOG یعنی شرکت CD Projekt Red به دنبال استخدام یک مهندس نرم افزار مسلط به توسعه عناوین برای پلتفرم‌های  مختلف، که نینتندو سوییچ هم شامل آن‌ها می‌شود، آگهی منتشر نموده است.

بازی the witcher 3

در حالی که خرده فروشی فرانسوی تنها به عرضه بازی The Witcher 3 برای این کنسول اشاره کرده بود، اما فروشگاه GOG شامل عناوینی همچون GWENT: The Witcher Card Game و Thronebreaker: The Witcher Tales نیز می‌شود. بنابر این احتمال عرضه «بازی گوئنت» و یا حتی «ترون بریکر» برای سوییچ بالاست. یوتیوبر مذکور، پیش‌تر مدارکی مبنی بر بهینه سازی موتور بازی سازی Frostbite توسط EA برای کنسول نینتندو منتشر کرده بود. شما می‌توانید بررسی بازی Thronebreaker: The Witcher Tales  را از طریق این لینک مطالعه کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا