اخبار بازی

جدا شدن کارگردان بازی The Witcher 3 از سی دی پراجکت رد

به‌تازگی Konrad Tomaszkiewicz، کارگردان عنوان تحسین‌شده The Witcher 3، شرکت سی دی پراجکت رد را پس از اتهاماتی که به او وارد شده ترک کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بلومبرگ از طریق ایمیلی که آن را به‌دست آورده این موضوع را مطرح کرده است. طبق اطلاعاتی که از این ایمیل به‌دست آمده، استودیوی CD Projekt Red گزارشاتی را مبنی بر زورگوی کنراد توماسکیویچ نسبت به سایر کارکنان دریافت می‌کرده. به همین دلیل، کمیسیونی به مدت یک ماه رفتار او را بررسی می‌کرده که در پایان توماسکیویچ را بی‌گناه دانسته است. اما با این وجود، او تصمیم گرفته تا استودیو را ترک کند.

او در ایمیلی می‌نویسد: “در هر صورت، افراد زیادی در هنگام کار کردن در کنار من ترس، استرس و یا حس ناخوشایندی را تجربه می‌کنند.” این کارگردان همچنین از کارکنان شرکت بابت هرگونه خصومتی که ایجاد شده معذرت خواهی کرده است.

توماسکیویچ علاوه بر بازی The Witcher 3، کارگردان دوم و رهبر تولید پروژه Cyberpunk 2077 محسوب می‌شد. همچنین او قرار بود که نقش بزرگی را در خلق نسخه بعدی سری The Witcher ایفا کند، اما پس از جدایی او از استودیو این اتفاق رخ نخواهد داد.

در ایمیل ذکر شده، توماسکیویچ خطاب به کارمندان شرکت گفته: ” من می‌خواهم کار کردن روی خود را ادامه دهم. تغییر رفتار یک پروسه طولانی و دشوار است، اما من تسلیم نمی‌شوم و امیدوارم که تغییر کنم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا