اخبار بازی

کارگردان ویچر 3 سکان بازی Cyberpunk 2077 را به دست گرفت

در این که The Witcher 3 سطح توقعات گیمرها را در تمامی زمینه‌ها، خصوصاً طراحی بازی بالا برد و تمامی رسانه‌ها در سرتاسر دنیا آن‌را مورد تمجید قرار دادند شکی نیست. تعدادی از  بازیسازان این پروژه با ترک استودیو CD Projekt Red مسیر  بازیسازی را در شرکت‌های دیگر ادامه دادند.  اما یکی از مهم‌ترین اخباری که طی چند روز گذشته در سطح اینترنت درحال پخش شدن است، مرتبط با کارگردان اثر مذکور، یعنی آقای Konrad Tomaszkiewicz است. این خبر که در ساب ردیت سایبرپانک توسط یکی از طرفداران بازی منتشر شد، از طریق مشاهده پروفایل LinkedIn «آقای کانرد» به دست آمد.

 بازی Cyberpunk 2077

بر اساس توضیحات موجود در پروفایل وی، طی دو ماه اخیر وی دو ارتقاء درجه داشته. درحال حاضر ایشان نایب رئیس توسعه و کارگردان طراحی بازی Cyberpunk 2077 را برعهده دارد. این خبر مطمئناً یکی از مهم‌ترین اخبار مرتبط با این عنوان که درحال حاضر تعداد زیادی از سازندگان مطرح صنعت بازیسازی در آن مشغول به کار هستند به حساب می‌آید. در صورتی که جریانات مرتبط با این اثر را دنبال کرده باشید، می‌دانید که اخیراً طراح اصلی مراحل بازی RiME نیز وارد تیم «سی‌دی پراجکت» شده است.

 در حالی که کارگردان خلاق بازی پیش‌تر برای استخدام در «بلیزارد» این استودیوی لهستانی را ترک کرد، اما طبق گزارشات، تیم ساخت cp77 حدود 60% بزرگ‌تر از ویچر 3 است. در کنار افراد فوق، Tomaszkiewicz نیز که روی هر سه عنوان ویچر کار کرده بود، روی این پروژه نیز فعالیت خواهد داشت. درحالی که تاریخ عرضه بازی مشخص نیست اما CDPR وعده عرضه آن برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر را داده است. به گزارش استودیو، بازی Cyberpunk 2077 در E3 2019 حضور خواهد داشت.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا