اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

آپدیت نسل بعدی بازی‌های The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 تا سال آینده تأخیر خورد

شرکت CD Projekt اعلام کرده که دارندگان کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S، اکنون آپدیت نسل بعدی بازی‌های The Wticher 3 و Cyberpunk 2077 را بجای امسال، در سال 2022 دریافت خواهند کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های The Witcher 3 و Cyberpunk 2077

سی دی پراجکت، کمپانی مادر توسعه‌دهنده لهستانی، این خبر را با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد. در این بیانیه گفته شده که CD Projekt تصمیم گرفته تا به پیشنهاد افرادی که بر روی توسعه ورژن نسل بعدی «ویچر 3» و «سایبرپانک 2077» نظارت دارند، هر دو پروژه را تا سال 2022 به تعویق بی‌اندازد. شایان ذکر است که آپدیت نسل نهمی The Witcher 3 توسط استودیوی Saber Interactive در حال توسعه است.

این خبر در حالی منتشر شده که سازندگان پیش از این نیز از احتمال تأخیر در آپدیت‌ها صحبت کرده بودند. ویچر 3 یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های دهه گذشته است و مطمئنا طرفداران زیادی منتظرند تا ماجراجویی گرالت را با پیشرفت‌های فنی لحاظ شده بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس تجربه کنند. از طرف دیگر، وضعیت Cyberpunk 2077 متفاوت‌تر است و پس از عرضه فاجعه‌بار بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم، کاربران به ورژن نسل بعدی بازی چشم دوخته‌اند.

پس از تغییر یافتن برنامه زمان‌بندی CD Projekt، آپدیت نسل نهمی سایبرپانک 2077 در سه‌ماهه ابتدایی 2022 منتشر می‌شود و آپدیت ویچر 3 نیز در سه‌ماهه دوم 2022 از راه می‌رسد. دارندگان فعلی هر دو بازی می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه، به ورژن نسل نهمی دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا