اخبار بازی

در سال 2022 بازی جدیدی برای کنسول Wii U عرضه می‌شود

اگر فکر می‌کردید کنسول Wii U ساخته شرکت Nintendo از دور خارج و فراموش شده است، مجددا روی آن فکر کنید! با وجود این‌ که کنسول Wii U از نظر پشتیبانی فرست و تردپارتی به طور کلی رها شده بود، هنوز توسعه دهندگان مستقلی وجود دارند که میراث آن را حفظ می‌کنند. پس از انتشار بازی پلتفرمر دو بعدی Captain U در دسامبر، حالا یک عنوان دیگر نیز تا اواخر سال 2022 برای این کنسول عرضه می‌شود. نام بازی Silver Falls White Inside Its Umbra و سبک آن ترسناک است که در ابتدا توسط استودیو Sungrand در سپتامبر سال گذشته معرفی شد.

silver-falls

به گفته‌ی سازنده بازی، آنها قادر به ارائه نسخه‌های فیزیکی نیستند، اما Silver Falls White Inside Its Umbra روی eShop کنسول Wii U به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود، این موضوع تعجب آور است چرا که نینتندو ظاهرا هنوز بازی‌های ارسالی جدید را می‌پذیرد و فروشگاه بازی‌های دیجیتالی این کنسول فعلا پابرجا خواهد بود تا بازیکن‌ها بتوانند به دانلود بازی‌ها ادامه دهند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جالبیش به اینکه یعنی چند نفر قراره این بازی رو بخرن ؟
    توی متن گفته شده (این موضوع تعجب آور است چرا که نینتندو ظاهرا هنوز بازی‌های ارسالی جدید را می‌پذیرد)
    اصلا تعجب نداره گل من نینتندویی که حتی روی بازی 20 سال قبل خودش تخفیف نمیزنه و از هیچ سودی گذشت نمیکنه… از خداش هم هست که یه بازی جدید برای کنسول فراموش شده اش بیاد تا بتونه یه سود دیگه ببره

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا