اخبار بازی

بازی The Wayward Realms توسط سازندگان سابق The Elder Scrolls معرفی شد

استودیوی Once Lost Games با معرفی بازی The Wayward Realms جزئیات هیجان‌انگیز و جاه‌طلبانه‌ای را با طرفداران در میان گذاشته‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Wayward Realms

ساخت The Wayward Realms توسط تد پیترسون و جولین لیفی، دو تن از توسعه‌دهندگان ارشد سابق بازی‌های Elder Scrolls رهبری می‌شود. بازی یک عنوان RPG فانتزی است که در فضایی اپن ورلد و میان مجموعه‌ای از جزیره‌های بزرگ و کوچک به نام Archipelago جریان دارد. ساکنان این جزیره‌ها از سلطنت‌ها، نژادها و احزاب مختلفی هستند که هر کدام برای رسیدن به برتری نسبت به یکدگیر در حال رقابتند.

سازندگان تأکید زیادی بر روی انتخاب، عواقب، مقیاس بازی و المان‌های نقش آفرینی آن دارند. گفته شده که بازی شامل سیستم کلاس‌بندی و مبارزات عمیقی خواهد بود و همچنین تعداد بی‌شماری از روابط داینامیک و پیچیده را بین احزاب مختلف دنیای بازی شاهد خواهیم بود.در کنار الف‌ها و دورف‌ها، نژادهای کمتر شناخته‌شده نیز در بازی The Wayward Realms وجود خواهند داشت.

استودیوی Once Lost Games این عنوان را نه یک RPG معمولی، بلکه نوع جدیدی از نقش آفرینی به نام Grand RPG می‌داند. البته باید اشاره کرد که به گفته سازندگان، مراحل تولید بازی هنوز به‌طور کامل آغاز نشده. هر چند در حال حاضر بازه زمانی عرضه یا پلتفرم‌های مقصد The Wayward Realms مشخص نیست، اما صفحه استیم بازی در دسترس قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا