اخبار بازی

The Walking Dead، دلیلی بر زنده بودن سبک Adeventure

آقای Ron Gilbert از استودیو TeeTale به تازگی اذعان داشت که این استودیو با عرضه عنوان تحسین شده The Walking Dead موفق به انجام کاری شد که زمانی غیر ممکن به نظر می‌رسید و ثابت کرد که ژانر بازی های ماجرایی همانند بازی هایی که توسط ناشران بزرگ پشتیبانی می‌شوند نیز موفق و مناسب است.

 

وی ضمن گفتگو با PC Gamer اظهار داشت" من فکر می‌کنم بازی The Walking Dead به عنوان مدرکی دال بر این که بازی های سبک ماجرایی همچنان جذاب و عالی هستند، بوده است."

 

وی افزود: " عناوینی هم چون Sam & Max، بازی های افسانه ای هستند اما تا اندازه ای کوچک هستند. اما من فکر می‌کنم The Walking Dead واقعا ثابت کرد که گروه بزرگی از مردم هستند که اگر شما بازی بسازید که برای آن ها ملموس باشد – یا بهتر بگویم، یک عنوان ماجرایی بسازید که برای آن ها ملموس باشد – آن ها به سمت آن خواهند رفت.

 

آقای Gilbert تصریح کرد که هنوز گروهی هستند که عناوین ماجرایی کلاسیک را می‌پسندند زیرا چیز های جالب و واقعا جذابی در مورد آن ها وجود دارد. اما گروه بزرگتر دیگری هستند که از عناوینی با گیم پلی هیجانی لحظه به لحظه استقبال می‌کنند.

 

وی در این رابطه عنوان کرد: " نمی‌توان گفت که این یک عنوان اکشن است. مواردی هم چون پریدن و سقوط کردن در The Cave وجود نخواهند داشت. این فقط در مورد دویدن و پریدن خواهد بود. این سبب مشغول بودن بخشی از مغز ما خواهد شد و بخش دیگر را برای حل معماهای بیشتر، آزاد خواهد گذاشت."

 

آقای Gilbert که در گذشته سازنده عناوینی هم چون سری Monkey Island و Maniac Mansion بوده است، هم اکنون مشغول ساخت بازی The Cave در استودیو Double Fine است که برای عرضه در ژانویه بر روی Wii U, PS3, Xbox 360 و PC در نظر گرفته شده است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا