اخبار بازی

صداگذار شخصیت Leon در نسخه اصلی بازی Resident Evil 2 درگذشت

متأسفانه هفته گذشته آقای Paul Haddad که وظیفه صداگذاری شخصیت Leon در نسخه اصلی بازی Resident Evil 2 را بر عهده داشت، از دنیا رفت.

Paul Haddad و Leon Kennedy

قطعا یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های سری محبوب رزیدنت ایول، Leon S. Kennedy است. این شخصیت برای اولین بار در نسخه دوم سری به ما معرفی شد و یکی از کارکترهای قابل بازی این عنوان بود. آقای پاول حداد 22 سال پیش با صدای خود به این شخصیت جان بخشید، اما امروز او دیگر در میان ما نیست. پاول حداد طبق گزارشات، بر اثر سرطان گلو در سن 56 سالگی فوت شده‌است.

خبر درگذشت آقای حداد توسط Invader Studios تأیید شد. این بازیگر در سال گذشته تجربه همکاری با استودیوی نام‌برده را در بازی Daymare: 1998 داشت. Invader Studios با انتشار توئیتی گفت: “پاول حداد، دوست عزیز ما و یک نماد در میان طرفداران سری RE اخیرا درگذشته‌است. ما حقیقتا مفتخریم که شانس ملاقات و همکاری با این مرد خوب و بازیگر بی‌نظیر را داشته‌ایم. آرام بخواب پاول… تو تا ابد در قلب‌مان زنده خواهی ماند.”

آقای Nick Apostolides که وظیفه اجرای شخصیت Leon در نسخه ریمیک Resident Evil 2 را بر عهده داشت نیز با انتشار یک ویدئو به درگذشت حداد واکنش نشان داد. او که در این ویدئو بسیار متأثر به‌نظر می‌رسید، گفت پاول حداد علی‌رغم اینکه وضعیت سلامتی چندان خوبی نداشت، همیشه مثبت‌اندیش بوده و همچنین حمایت‌های زیادی را از سوی این بازیگر کانادایی-انگلیسی برای نقش‌آفرینی در نسخه ریمیک بازی دریافت کرده‌است.

در کنار صداگذاری شخصیت لیان، این بازیگر در تلویزیوین و سایر رسانه‌های دیگر نیز فعالیت داشته‌است. در کارهای برجسته او می‌توان عناوین مختلفی را مانند X-Men: The Animated Series و The Adventures of Super Mario Bros. 3 دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا