اخبار بازی

جایگاه دوم بهترین لانچ کنسول‌های بازنگری شده در ژاپن در اختیار Switch Lite

Switch Lite

براساس اطلاعات منتشر شده جایگاه دوم بهترین لانچ کنسول‌های بازنگری شده در ژاپن در اختیار Switch Lite قرار گرفت. نسخه‌ای جدید و اصلاح شده از کنسول هیبریدی شرکت نینتندو که تنها به صورت پرتابل استفاده می‌شود و هفته گذشته عرضه و در دسترس قرار گرفت.

طبق آماری که از سوی Game Data Library به اشتراک گذاشته شده جایگاه دوم لیست بهترین لانچ نسخه جدید و بازنگری شده کنسول‌ها با فروش 177,936 نسخه‌ای در اختیار Switch Lite قرار گرفت. کنسول Nintendo Switch Lite از منظر میزان فروش در هنگام لانچ از کنسول Nintendo 3DS XL شکست خورد که در هنگام عرضه در سال 2012، فروش 187,480 را به ثبت رساند و در جایگاه نخست لیست مورد بحث قرار دارد. رتبه سوم نیز در اختیار کنسول Nintendo DSi بوده که در هنگام لانچ در سال 2008، تعداد 171,925 واحد به فروش رساند.

ناگفته نماند آمار و ارقام ارائه شده تنها به ژاپن اختصاص داشته و ممکن است برای بازار آمریکا و اروپا متفاوت باشد. اگرچه تاکنون گزارش‌هایی مبنی بر وجود ایراداتی در Joy-Conهای Nintendo Switch Lite منتشر شده اما تاکنون با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. کنسولی که بجای ساختار دوگانه‌ای که Switch به عنوان یک کنسول خانگی و یک کنسول پرتابل ارائه می‌کند تمرکز خود را روی حالت دستی و پرتابل گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا