اخبار بازی

بازی The Rogue Prince of Persia معرفی شد

بازی The Rogue Prince of Persia یک بازی دوبعدی action-platforming است که در مراسم Triple-i Initiative در روز چهارشنبه معرفی شد و در ۱۴ می ۲۰۲۴ از طریق Steam Early Access منتشر خواهد شد. همانطور که قبلا شایعه شده بود، این بازی توسط استودیو Evil Empire ساخته شده است.

Evil Empire یک استودیوی مستقل فرانسوی است که در پنج سال گذشته بر روی محتوای پس از عرضه بازی Dead Cells کار کرده است. یوبی‌سافت گفت که با این استودیو به توافق رسیده که مجموعه Prince of Persia را برای مدت طولانی توسعه دهد.

به گفته ناشر بازی، برای تسلط بر بخش‌های پلتفرمینگ، بازیکنان باید از دیوارها استفاده کنند که به آنها اجازه می‌دهد به راحتی از شکاف‌ها عبور کنند، از تله‌ها دوری کنند و بر دشمنان غلبه کنند. علاوه بر تمام خطرات محیطی که بازیکنان باید با آن‌ها مقابله کنند، آنها باید با دشمنان مختلف مبارزه کنند. همچنین بازیکنان میتوانند از جادوی تاریک استفاده کنند تا موجوداتی که تحت تأثیر آن فاسد شده‌اند را ازبین ببرند. در بازی سلاح‌های زیادی از جمله خنجرهای دوقلو، نیزه، شمشیرهای پهن و تبر در دسترس هستند. همچنین سلاح‌های ثانویه با انتخاب سپرها، کمان‌ها، قلاب‌ها و موارد دیگر نبردها را متنوع‌تر میکنند.

استودیو سازنده با گذشت زمان و بر اساس بازخورد بازیکنان، سطوح جدید، باس‌ها، سلاح‌ها، ارتقاء و دشمنان جدید را برای بازی منتشر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا