اخبار بازی

مستند PlayStation Revolution در سپتامبر امسال منتشر خواهد شد

The PlayStation Revolution Is an Official Documentary Launching on September 7

مستند جدیدی تحت عنوان PlayStation Revolution در حال ساخت است که در تاریخ 7 سپتامبر منتشر خواهد شد. برای جزئیات بیشتر با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

برند PlayStation

مستند PlayStation Revolution در واقع قسمت جدیدی از مجموعه From Bedrooms to Billions است که به تاریخچه و فراز و فرودهای برند پلی استیشن خواهد پرداخت. این مستند ابتدا حدود 4 سال پیش به‌عنوان یک پروژه کیک استارتر معرفی شده بود. حال که هزینه مورد نیاز ساخت این مستند (50 هزار یورو) تأمین گشته، تاریخ عرضه دقیقی نیز برای انتشار آن اعلام شده‌است.

این مستند قصد دارد تا چگونگی شروع انقلاب شرکت Sony در زمینه خلق یک سرگرمی لذت‌بخش برای مردم دنیا را مورد بررسی قرار دهد. برادران Caulfield کارگردانان این مستند هستند. Anthony Caulfield که سابقه ساخت مستندهای دیگر از طریق کیک استارتر را دارد، در خصوص PlayStation Revolution می‌گوید:

“ما برای ساخت فیلم‌های قبلی خود از کیک استارتر استفاده کرده بودیم و برای ساخت PlayStation Revolution نیز مجددا به کیک استارتر برگشتیم. ما امیدواریم تا با ساخت یک پروژه برجسته و به یادماندنی نه‌تنها موفقیت کنسول‌های پلی استیشن را جشن بگیریم، بلکه به‌طور عمیق به چرایی و چگونگی خلق آن‌ها بپردازیم. ما می‌خواهیم دلایل انقلابی بودن پلی استیشن برای صنعت بازی‌های ویدئویی را مورد کاوش قرار دهیم.”

تیم کارگردانی در این مستند با افراد برجسته‌ای مانند مارک سرنی، هیدئو کوجیما، شینجی میکامی، فامیتو اوئدا، جیم رایان، فیل هریسون، تد پرایس، کازونوری یامائوچی، دیوید جفی، هیدکی کامیا و افراد کارکشته دیگری که بخشی از تاریخ پلی استیشن را تشکیل می‌دهند، گفت و گو کرده‌اند.

در حالی که برند PlayStation بیست و پنجمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد، کنسول پلی استیشن 5 نیز در تعطیلات پایان سال 2020 وارد بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4819294, member: 122954″]
    هر کدوم از این افراد حاضر خودشون یه مستند جداگانه طلب میکنن.
    [MEDIA=youtube]BLROKhFcLvs[/MEDIA]
    [/QUOTE]
    به قول ممد حسین جعفریان
    “دقیییییق”
    وقتی خبر اولو خوندم همش به این موضوع فکر میکردم!
    خدمتی که این افراد برای این برند و ما گیمرها کردن رو هیچ شکله نمیشه پاسخ داد و کمترین کاری که میشه کرد ساخت همچین مستندها و یادآوریِ تلاش های بی وقفه اشون برای کاربران نسل های جدیده که از دنیا بی خبرن و فقط میشینن پای کنسول و بازی پلی میکنن:D

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا