اخبار بازی

بازی The Outer Worlds برای کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شود

بازی The Outer Worlds

روز گذشته به صورت کاملا ناگهانی اعلام شد که بازی The Outer Worlds برای کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شود. سازندگان این اثر نقش‌آفرینی در استودیو Obsidian Entertainment و شرکت Private Division اعلام کردند ساخته آن‌ها در کنار سه پلتفرم معمول، برای کنسول هیبریدی نینتندو نیز منتشر می‌شود.

به گفته استودیو Obsidian، کار ساخت این نسخه برعهده استودیو Virtuos خواهد بود. اگرچه بازی The Outer Worlds قرار است تاریخ پاییز سال جاری برای سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی عرضه شود اما نسخه Nintendo Switch آن در این زمان منتشر نخواهد شد و به جای آن در زمان نامشخص دیگری در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی The Outer Worlds جدیدترین اثر در دست ساخت استودیو Obsidian بوده که به همکاری Private Division، واحد نشر کمپانی Take-Two ساخته می‌شود. ساختار گیم‌پلی و طراحی دنیای این عنوان به شدت ساخته قبلی همین استودیو یعنی مجموعه بازی Fallout و به ویژه Fallout New Vegas را یادآور می‌شود. این بازی شوتر نقش‌آفرنی در تاریخ 25 اکتبر 2019 برابر با 3 آبان 98 برای پلتفرم‌های مقصد اشاره عرضه می‌شود و نسخه Nintendo Switch آن نیز در تاریخی دیگر انتشار خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا