اخبار بازی

بازی The Outer Worlds دنباله معنوی Fallout: New Vegas است

بازی The Outer Worlds

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بازی The Outer Worlds ساخته جدید نقش‌آفرینی استودیو Obsidian Entertainment از عناوین اولد اسکول مجموعه بازی Fallout الهام گرفته است. به طوری که توسعه‌دهنده بازی پیش از این به وجود DNA یکسان میان این عناوین اشاره کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد موضوعی شخصی‌تر در میان باشد زیرا که بازی جدید استودیو Obsidian به گفته خودشان دنباله معنوی یکی از ساخته‌های قبلی‌شان یعنی Fallout: New Vegas محسوب می‌شود.

برایان هاینز (Brian Hines) طراح ارشد بازی در گفتگو با Wccftech در خصوص جوانب مختلف این اثر و فرآیند تولید آن صحبت کرد. وقتی که از ایشان پرسیده شد چه چیزی تیم سازنده را مجبور کرد تا این بازی را بسازند ایشان پاسخ داد که آن‌ها، این بازی را به عنوان دنباله معنوی New Vegas می‌بینند و بازگشتن سازندگان اصلی Fallout نزد یکدیگر باعث شد تا این پروژه شخصی‌تر و ویژه‌تر شود.

بازی The Outer Worlds دنباله معنوی ما برای بازی Fallout: New Vegas به شمار می‌رود و بازگشت سازندگان اصلی مجموعه Fallout یعنی تیم کین (Tim Cain) و لئونارد بویارسکی (Leonard Boyarsky) نزد یکدیگر یک فرصت عالی است. آن‌ها در حال توسعه یک IP کاملا جدید برای ما در استودیو Obsidian هستند. آن‌ها لحن و فضای کلی جهان بازی را با نوعی سیاهی، طنزی مخصوص و پوچ‌گرایی آن شکل دادند که در آن همه‌ چیز به دست کمپانی‌ها اداره می‌شود. اما سایر شرکت‌ها در کاری که انجام می‌دهند بسیار خوب هستند. این موضوع منجر به بسیاری از لحظات عالی می‌شود. به عنوان یکی از اعضای تیم، کار کردن در این دنیا بسیار لذت‌بخش است.

این بازی در تاریخ 25 اکتبر 2019 برابر با 3 آبان 98 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود. هم‌چنین قرار است این اثر برای کنسول Nintendo Switch هم منتشر شود که البته زمان عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4649818, member: 58618″]
    و دنباله مادی حجم اینترنت ماست
    [URL=’https://twistedvoxel.com/the-outer-worlds-update-xbox-one-ps4/’]The Outer Worlds Has 38 GB Update On Xbox One, 18 GB On PS4, Will Support PS4 Pro[/URL]
    بازی رو زده 40 گیگ 38 گیگ آپدیت روز اول
    [/QUOTE]
    فکر کن چه مجموعه بی نظیری از باگ و گلیچ ساختن که فقط 38 گیگ آپدیت داره :)):D البته اگه کسی نسخه دیجیتالی رو بگیره که این مشکل وجود نداره، ولی اونایی که فیزیکی میگیرن بهشون ظلم میشه! آپدیت نکنن هم که مشخصه با چه وضعیتی روبرو خواهند شد :دی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا