اخبار بازی

بازی The Outer Worlds دارای دو پایان اصلی است

بازی The Outer Worlds

بازی The Outer Worlds در سبک نقش‌آفرینی داستان محور و توسط شرکت Obsidian Entertainment در دست ساخت است. داستان این عنوان در آینده‌ای دور روایت می‌شود، زمانیکه آدم فضایی‌ها به کره زمین حمله کرده‌اند و دنیا پر از کلونی‌های مختلف شده است. بازیکن در این عنوان با کنترل یک سفینه فضایی به جنگ با آدم فضایی ها می‌رود.

اما یکی از سوالاتی که در مورد عناوین نقش‌آفرینی بر اساس انتخاب مطرح می‌شود این است که آیا این انتخاب‌ها در روند بازی تاثیری خواهند گذاشت؟

دستیار کارگردان بازی، آقای «لئونارد بویارسکی» طی مصاحبه‌ای با سایت VGC در اینباره بیان کرد :

دو راه اصلی برای به پایان رساندن بازی وجود دارد، ما از کسی انتظار نداریم که دقیقا مطابق نظر ما تصمیم‌گیری کند. این انتخاب به شما داده می شود که یا با گروه Phineas هم دست شوید و یا با The Board همکاری کنید. هر یک از این انتخاب‌ها مسیر متفاوتی برای شما رقم خواهد زد.

پس از آن، در مورد نتایج اقدامات و عواقب انتخاب‌هایی که در طول بازی انجام می‌دهید، صحبت می‌شود. شما پس از اینکه یکی از فرقه‌‌های Phineas یا The Borads را انتخاب کردید خواهید دید که این انتخاب با همه‌ تصمیماتی که در طول بازی اتخاذ می‌کنید، مرتبط می‌شود.

در پایان به شما نشان داده خواهد شد که تصمیمات شما چگونه در روند بازی تاثیر گذاشته است، در این میان با دشمنانی که با آنها جنگیده‌اید روبه‌رو خواهید شد. همچنین مناطقی که به آن سفر کرده‌اید بار دیگر نشان داده می‌شوند و آنگاه مطلع خواهید شد که چطور آینده کلونی به تصمیمات شما بستگی دارد.

تیم سازنده تصمیم گرفته است سیستم اخلاق (Morality System) را به صورت کامل حذف کند و به‌ جای آن تصمیماتی که نه کاملا شر هستند و نه کاملا خیرخواهانه را در بازی بگنجاند. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه چیزی برایتان مهم‌تر است.

بازی The Outer Worlds در تاریخ ۳ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا