اخبار بازی

فروش بازی The Outer Worlds به 4 میلیون نسخه رسید

شرکت Take-Two Interactive رسما تأیید کرده که فروش بازی The Outer Worlds به بیش از 4 میلیون نسخه رسیده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Outer Worlds

سال 2019 بود که استودیوی Obsidian Entertainment با همکاری بخش Private Division شرکت Take-Two Interactive، عنوان نقش آفرینی جدید خود را عرضه کرد. بازی با واکنش‌های مثبتی روبرو شد و پس از عرضه دو اکسپنشن و پورت شدن بر روی نینتندو سوئیچ و کنسول‌های نسل جدید، توانسته تا فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

تیک-تو در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده که مجموع فروش The Outer Worlds اکنون از 4 میلیون نسخه عبور کرده است. این در حالی است که بازی از ابتدای عرضه بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار گرفته بود. همچنین در ماه می امسال، اعلام شده بود که فروش بازی به 3 میلیون نسخه رسیده. این نشان می‌دهد در کمتر از 3 ماه اخیر، یک میلیون نسخه به میزان فروش The Outer Worlds اضافه شده است.

بازی The Outer Worlds هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است. پس از خریداری شدن آبسیدین توسط مایکروسافت، دنباله بازی که در E3 2021 از آن رونمایی شد، در تاریخ نامشخصی به‌طور انحصاری برای PC و Xbox Series X|S منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا