اخبار بازی

The Order: 1886 الهام گرفته از Uncharted 2 است

Uncharted 2: Among Thieves منبع الهام بازی انحصاری استدیو Ready At Dawn یعنی The Order: 1886 است که برای PS4 عرضه خواهد شد.
از بنیانگذاران استدیو Ready at Dawn آقای Ru Weerasuriya در Eurogamer گفته اند که این کمپانی تاسیس شد تا The Order: 1886 را بسازد اما دومین بازی Uncharted ساخته کمپانی ناتی داگ، اعتماد به نفسی را که Ready at Dawn نیاز داشت عطا کرد.
آقای Ru Weerasuriya گفته اند: "با بازی دوم آنها ناگهان احساسات مردم را با این عنوان پر فروش هالییودی بر انگیختند. ما نمی خواهیم از لحظه به لحظه کارهای آنان تقلید کنیم. ما می خواهیم حس سرگرمی مشابه را به مخاطبین ارائه کنیم. سرگرمی با فیلم های پرفروش هالییودی و فیلم های کوچک مستقل می آیند. بازی ها به قدر کافی این کار را انجام نمی دهند. بعضی مواقع شما فقط در یک لحظه از گیم پلی بازی گیر کرده اید و یا یک کار را بارها تا آخر انجام می دهید. آنها به ما چیزهایی زیادی که باعث خلق چنین عنوانی شد را دادند. زمانی که شما بازی تجربه کنید با خود حس می کنید که چقدر خوب بود. ما از این مورد الهام گرفته ایم. این یکی از آن دفعاتی است که با خود می گویم چقدر تجربه لذت بخشی بود. در آخر با خود حس میکردم همینقدر کافی نیست و باز هم می خواهم. این چیزی است که باعث خلق چنین عنوانی شده."

The Order: 1886 یک بازی شوتر سوم شخص سینمایی است که به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا