اخبار بازی

فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare و Warzone تأخیر خورد

طبق آخرین اخبار منتشر شده در خصوص فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare، سازندگان تصمیم گرفته‌اند که عرضه این بروزرسانی بزرگ را به تعویق بیاندازند.

بازی Call of Duty Modern Warfare

صفحه رسمی Call of Duty با انتشار توئیتی این خبر را اعلام کرد. سازندگان قصد دارند تا شروع کردن فصل چهارم کال آو دیوتی مدرن وارفر و وارزون را تا تاریخ دیگری به عقب بیاندازند؛ چرا که “الآن زمان مناسبی نیست.” در بیانه منتشر شده می‌خوانیم:

“با اینکه ما بابت فصل جدید Moder Warfare و Warzone و همچنین Call of Duty Mobile هیجان‌زده هستیم، اما الآن زمان مناسبی نیست. ما عرضه فصل چهارم مدرن وارفر و فصل هفتم Call of Duty Mobile را به زمان دیگری به تعویق انداخته‌ایم. در حال حاضر باید حرف‌های کسانی که دارند از برابری، عدالت و تغییر صحبت می‌کنند شنیده و دیده شود. ما در کنار شما هستیم”

همان‌طور که در بیانیه منتشر شده می‌بینید، این تأخیر به‌دلیل اتفاقات اخیر در کشور آمریکا و اعتراضات گسترده مردم است. در اقدامی مشابه، کمپانی‌های بزرگ دیگری مانند سونی و EA نیز نمایش بازی‌های خود را به تعویق انداخته‌اند. شرکت Activision تاکنون تاریخ جایگزینی را برای شروع فصل چهارم Call of Duty Modern Warfare اعلام نکرده‌است و انتظار می‌رود بزودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”Kurt117, post: 4770749, member: 37854″]
    منم امروز قرار بود برم چیپس و نوشابه بخرم ولی الان وقت مناسبی نیست چرا که مسائل مهمتری در جریان نیست :-“:-”
    [/QUOTE]
    والا اینطور که اینا پیش میرن، پس فردا میگن کل دنیا باید خفه خون بگیرن، تا ما اثبات وجودیت کنیم:دی
    دیدی یک جریانی گندش در میاد، حکایت اینه!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا