اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نسخه نسل بعدی بازی Control تا اوایل سال بعد تأخیر خورد

طبق اعلام استودیو Remedy Entertainment، ورژن نسل بعدی بازی Control که تحت ویرایش آلتیمیت ادیشن عرضه می‌شود، تا اوایل سال 2021 تاخیر خورده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Control

کنترل یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال گذشته بود که توانست جوایز و افتخارات زیادی را کسب کند. همچنین این عنوان مثال خوبی برای به‌چالش کشیده شدن کنسول‌های نسل فعلی (چه از لحاظ بصری و چه پرفورمنس) بود. بنابراین خالقین Control می‌توانند بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بهبودهای بزرگی را اعمال کنند، اما ورژن نسل بعدی این بازی که ابتدا قرار بود امسال عرضه شود، تا سال آینده به تعویق افتاده است. 

رمدی در توئیتی خطاب به طرفداران نوشت: “ما می‌خواهیم کیفیت نهایی بازی فوق‌العاده باشد، بنابراین به کمی زمان بیشتر برای کار کردن بر روی آن نیاز داریم. از درک و صبوری شما متشکریم!”

مدتی پیش اعلام شد که خریداران نسخه عادی کنترل به ورژن ارتقای یافته نسل بعدی بازی دسترسی نخواهند داشت. برای دستیابی به ورژن نسل بعدی بازی، شما باید ویرایش Ultimate Edition بازی را خریداری کنید. اعلام شدن این خبر با اعتراضات شدیدی از سوی طرفداران همراه شد.

در هر صورت، بازی Control هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ (از طریق ورژن Cloud) در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا