اخبار بازی

افشای بازی‌های بعدی و معرفی نشده بتسدا!

چند ساعتی می‌شود که مجموعه‌ای از اسناد داخلی مایکروسافت و سازمان FTC در اینترنت افشا شده‌اند که اطلاعات جالبی را به نمایش می‌گذارد.

یکی از موارد لیست افشا شده، سندی داخلی در مایکروسافت است که شامل مواردی راجع به خرید ZeniMax Media (کمپانی مادر Bethesda) می‌شود.

در سند مذکور نام برخی بازی‌هایی دیده می‌شود که بتسدا برنامه داشت آنها را تا قبل از سال مالی ۲۰۲۴ روانه بازار کند، اگرچه ظاهرا برخی از آن‌ها، بی سر و صدا تاخیر خورده‌اند.

از بازی‌هایی که در این سند به چشم می‌خورد (که بعضی‌هایشان هنوز معرفی هم نشده‌اند) می‌شود به The Elder Scrolls 6، بازی جدید Indiana jones، قسمت جدید سری بازی‌های دووم که ظاهرا Doom Year Zero نام دارد به علاوه انتشار DLC یک سال پس از عرضه برای آن، سومین قسمت از بازی محبوب Dishonored و همینطور ریمسترهایی از بازی‌های خاطره انگیز Fallout 3 و The Elder Scrolls: Oblivion اشاره کرد.

همچنین در این لیست دو بازی مرموز با اسامی رمز Project Kestrel و Project Platinum نیز به چشم می‌خورد.

از آنجایی که این لیست برای سال ۲۰۲۰ می‌باشد، تعطیلات طولانی مدت استودیوها و کند شدن روند کار آن‌ها بخاطر ویروس کووید ۱۹ در آن لحاظ نشده، پس طبیعی است که بسیاری از بازی‌های نامبرده در فوق، به انتشار تا پایان ۲۰۲۴ نرسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا