اخبار بازی

آیا فردا از GTA بعدی رونمایی خواهد شد؟!

GTA یکی از بزرگترین IPهای صنعت بازی‌های ویدیویی است که میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر دنیا دارد. این کامیونیتی بزرگ  مشتاقانه به دنبال کسب اطلاعاتی از جدیدترین عنوان این سری یعنی بازی GTA 6  است. بنابراین پرداختن به تئوری‌ها و سعی در کشف موضوعاتی از میان اطلاعات همواره برای دنبال گنندگان این عنوان جذاب است. با این حال تا به امروز شرکت راکستار هیچگونه اطلاعاتی در ارتباط با GTA 6 منتشر نکرده است و تنها به تایید ساخت این بازی اکتفا کرده است. همین موضوع باعث شده تا طرفداران کنجکاو اطلاعات و حدس و گمان‌هایی که در این ارتباط موجود است را به شکل تئوری تفسیر کنند.

شخصی با نام‌ کاربری GTAVInewz در شبکه اجتماعی ‌‌‌X، مدعی شده است که به زودی اطلاعات جدیدی از 6 GTA در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

طبق ادعای این کاربر، تصویری که راکستار اخیرا منتشر کرده اشاره‌ای مستقیم به GTA بعدی دارد. در سمت چپ تصویر عبارت VI دیده شده و در سمت راست، تصویری از ماه دیده میشود. این کاربر مدعی شده که در روز 3 اکتبر 2023 موقعیت قرارگیری ماه با چیزی که در تصویر می‌بینیم مطابقت پیدا خواهد کرد.

همچنین این شخص مدعی شده است که راکستار معمولا در ماه اکتبر و روزهای سه شنبه، عناوین قبلی خود را معرفی کرده است. البته مثال نقض این موضوع عرضه بازی Red Dead Redemption است که در ماه May سال 2010 منتشر شده بود.به هر حال تا زمان انتشار اخبار رسمی از جانب راکستار باید باید منتظر بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا