اخبار بازی

سازندگان از تفاوت بازی The Medium با سایر آثار خود می‌گویند

اخیرا یکی از سازندگان بازی The Medium طی مصاحبه‌ای در خصوص تفاوت‌های این عنوان با دیگر آثار استودیو Bloober Team صحبت کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر، با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی The Medium

یکی از عناوینی که در برنامه اینساید ایکس باکس ماه گذشته توجهات زیادی را به‌خود جلب کرد، بازی The Medium بود. این عنوان یک بازی ترسناک است و شما را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که در در دو جهان مختلف سیر می‌کند. بر خلاف بازی‌های قبلی Bloober Team که با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شدند، مدیوم زاویه دید سوم شخص دارد. به گفته سازندگان دوربین در حالتی “نیمه ثابت” قرار خواهد داشت.

با توجه به ساخته شدن بخشی از موسیقی‌های The Medium توسط آقای Akira Yamaoka افسانه‌ای، بسیاری از طرفداران پس از انتشار تریلر معرفی متوجه شباهت‌های زیادی بین این عنوان و سری سایلنت هیل شدند. آقای Jacek Zięba (تهیه‌کننده بازی) در صحبت‌های تازه‌ای که با وب‌سایت Gamesradar داشته در این خصوص عنوان کرد:

“به‌نظرم می‌توان حتی به ارتباطاتی بین بازی ما سایلنت هیل فکر کرد. این مسئله فقط مربوط به موسیقی نیست، چرا که سایلنت هیل نیز دو جهان مختلف داشت… اما ما به‌طور کاملا متفاوت از این ایده استفاده می‌کنیم. با اینحال فکر می‌کنم نقاط مشترک زیادی بین این بازی‌ها وجود دارد. البته ما قصد نداریم سایلنت هیل 2 را مجددا بازسازی کنیم، ما داستان خود را خواهیم گفت. از همان ابتدا نیز گفتیم که The Medium یک تجربه جدی داستان‌محور و سینمایی را با حس و حالی شبیه به سایلنت هیل ارائه خواهد داد.”

بازی The Medium که سازندگان آن را نامه‌ای عاشقانه به سری سایلنت هیل می‌دانند، در پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”king of north, post: 4789536, member: 78118″]
    شخصیتش چرا زنه ؟
    یه مرد میاوردن یه کت بلند تنش میکردن با موهای بلند اتمسفرش قشنگ تر نمیشد ؟
    [/QUOTE]
    مرد می‌تونه باردار شه 😐
    اون بچه هه عامل مدیوم شدن زنده است.
    نظرم اینه بچه تو شکم زن میمیره یه اتفاقی نیفته مثل دث استرندینگ اگه بازی کرده باشید تو قسمت اون زنه اسمش یادم نیست که خواهرش لاکنه بود. خلاصه. هان یادم اومد ماما اسمش بود!.

    خلاصه این بچه پلی میشه بین دنیای الان و ارواح.

    کلیت بازی همین.

    دوربین هم ثابت تا نهایت وحشت تجربه و اکسپرینس شود.

  2. [QUOTE=”g4mer, post: 4788829, member: 133324″]
    حقا که ایرانی :))
    منتظر نشستی با کله زمین خوردنشونو ببینی:D:|
    امیدوارم خروجی کارشون خوب و قوی باش پیش زمینه تبدیل شدن به سری رو مثل سایلنت هیل پیدا کنه
    [/QUOTE]
    نه بابا اصلا منظورم این نبود. نمیدونم چطور این برداشت کردی 😀
    اتفاقا به شدت دلم میخواد موفق باشه چون یه حس عجیب و الن ویکی بهم داد 😀
    ولی خب بعدش یکی از بچه ها از موفقیت های شرکته تعریف کرد برای همین گفتم احتمالا با کله میخوره زمین وگرنه خودشم شدیدا منتظرشم و دلم میخواد واقعا خوب عمل کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا