اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

سازندگان از دلیل عدم عرضه بازی The Medium برای کنسول نسل فعلی می‌گویند

به‌تازگی یکی از اعضای استودیو Bloober Team در مورد دلایل عرضه نشدن بازی The Medium بر روی کنسول Xbox One صحبت کرده‌است.

بازی The Medium

در جریان برنامه Inside Xbox اخیر عناوین زیادی معرفی شدند که به‌صورت بین نسلی برای کنسول اکس باکس وان و اکس باکس سری اکس منتشر می‌شوند. اما یکی از عناوین معرفی‌شده در این برنامه یعنی بازی The Medium، قرار است به‌صورت انحصاری و تنها برای کنسول نسل بعدی شرکت Microsoft عرضه شود. حال طراح ارشد استودیوی سازنده بازی در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع توضیحاتی را ارائه داده‌است.

آقای Wojciech Piejko در صحبت‌های خود با وب‌سایت گیم اسپات گفت: “ایده ساخت The Medium برای اولین بار از سال 2012 مطرح گشت. البته که تغییراتی در بازی و مسیر ما ایجاد شد، اما ایده‌های ما تنها با کنسول نسل بعد قابل اجرا است. بنابراین بله، ما منتظر چنین فرصتی بودیم.”

“در حال حاضر نمی‌توانم از مهم‌ترین قابلیت بازی پرده‌برداری کنم، چرا که معرفی آن را برای آینده نگه داشته‌ایم. اما مکانیزم‌های طراحی‌شده برای دو دنیای موجود در بازی نمی‌توانستند با کنسول نسل فعلی محقق شوند. این چیزیست که بازی‌مان را از عناوین دیگر متمایز می‌سازد و ما حتی برای آن حق اختراع ثبت کرده‌ایم. بنابرین The Medium نمی‌توانست به‌شکل فعلی بر روی کنسول این نسل اجرا شود و برای همین ما این بازی را برای Xbox Series X و PC توسعه می‌دهیم.”

با اینکه ما هنوز از این قابلیت مهم معرفی‌نشده خبر نداریم، اما در تریلر معرفی می‌توان دید که بازی از بعد فنی کیفیت بالایی دارد. سازندگان قول پشتیبانی از رزولوشن 4K و ری-تریسینگ را داده‌اند و همچنین به‌نظر می‌رسد به‌لطف سخت‌افزار ارتقا یافته، در این عنوان خبری از صفحه‌های بارگذاری نیست.

بازی The Medium در پاییز امسال برای Xbox Series X و PC منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا