اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی The Lord of the Rings: Gollum تا چند ماه تأخیر خورد

سازندگان بازی The Lord of the Rings: Gollum اعلام کرده‌اند که برای «ارائه بهترین تجربه ممکن»، تصمیم گرفته‌اند تا تاریخ عرضه بازی را تا چند ماه آینده به تعویق بیاندازند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lord of the Rings: Gollum

در حالی که استودیوی Daedalic Entertainment قصد داشت تا بازی جدید ارباب حلقه‌ها را در اول سپتامبر (10 شهریور) امسال عرضه کند، این سازنده اکنون از تأخیر مجدد بازی خبر داده و گفته که زمان عرضه The Lord of the Rings: Gollum تا چند ماه عقب افتاده است:

«در طول سال‌های اخیر، تیم ما سخت مشغول کار بوده تا یک داستان فراموش‌نشدنی را در دنیای نفس‌گیر و مملو از جادو و شگفتی به شما ارائه دهد. ما متعهدیم تا انتظارات طرفداران را برآورده سازیم و در همین حال، داستان ناگفته گالوم را با وفادار ماندن به چشم‌انداز جی آر آر تالکین روایت کنیم. با این وجود، ما تصمیم گرفته‌ایم که جهت ارائه بهترین تجربه ممکن، تاریخ عرضه The Lord of the Rings: Gollum را تا چند ماه به تعویق بیاندازیم. ما در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری را در مورد زمان دقیق عرضه بازی منتشر خواهیم کرد.»

همان‌طور که گفته شد، این اولین تأخیر The Lord of the Rings: Gollum نیست و بازی در ابتدا برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود. در این اثر، بازیکن به ماجراجویی در یک دنیای دارک فانتزی و سفر در سرزمین میانه می‌پردازد. استفاده از مخفی‌کاری و پلتفرمینگ در هنگام طی کردن مراحل کلیدی است. اما در همین حال، بازیکن این انتخاب را دارد تا با تکیه بر شخصیت گالوم به خشونت روی آورد یا اینکه با گوش دادن به شخصیت اسمیگل، با ملایمت بیشتری عمل کند.

بازی The Lord of the Rings: Gollum برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس|اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا