اخبار بازینینتندو سوییچ

اولین آمار از فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اعلام شد، ادامه رکوردشکنی‌های نینتندو

طبق اعلام رسمی نینتندو، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom موفق شده تا طی سه روز ابتدایی عرضه، به فروش 10 میلیون نسخه‌ای دست یابد و بهترین افتتاحیه تاریخ سری زلدا را تجربه کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

مدتی پیش پس از یک تأخیر چند ماهه، عنوان موردانتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom منتشر شد و مورد تحسین سراسری منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. اکنون اولین آمار رسمی فروش جهانی بازی نشان می‌دهد که مطابق انتظار، عملکرد تجاری Tears of the Kingdom نیز فوق‌العاده بوده و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است.

شرکت Nintendo اعلام کرده که تنها سه روز پس از عرضه، میزان فروش The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom از 10 میلیون نسخه عبور کرده است. بدین ترتیب، این نسخه بهترین افتتاحیه تاریخ سری زلدا را پشت سر گذاشته است. همچنین گفته شده که 2.4 میلیون نسخه از فروش هنگام عرضه به ژاپن، و 4 میلیون نسخه از آن به آمریکا مربوط می‌شود. به عبارت دیگر، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بهترین افتتاحیه تاریخ برای یک بازی نینتندو را در آمریکا تجربه کرده است.

در حالی که نینتندو به‌طور رسمی داده‌ای را از بازار بریتانیا منتشر نکرده، می‌دانیم که فروش نسخه فیزیکی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در این منطقه از همین حالا از عناوین Skyward Sword ،The Wind Waker و A Link Between Worlds پیشی گرفته است. پس از آغاز قدرتمند بازی، باید منتظر ماند و دید آمار و ارقام مربوط به فروش این عنوان اکشن ادونچر تحسین‌شده در درازمدت به چه صورت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا