اخبار بازینینتندو سوییچ

صداپیشگی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 به اتمام نرسیده‌است

بر خلاف گزارشات اخیر، به‌نظر می‌رسد خبر به اتمام رسیدن بخش صداپیشگی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 صحت ندارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

از سال گذشته که شرکت Nintendo دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را معرفی کرد، اطلاعات چندانی از این عنوان مورد انتظار منتشر نشده‌است. با اینحال، مدتی پیش گزارشاتی مبنی بر به پایان رسیدن مراحل دوبله زبان اسپانیایی بازی از سوی دو تن از صداپیشگان اسپانیایی زبان (Nerea Alfonso و Marcel Navarro) این عنوان منتشر شد. اما به‌نظر می‌رسد پخش شدن چنین گزارشاتی تنها حاصل چند اشتباه ترجمه‌ای بوده و در واقع صحت ندارند.

در ویدئویی که اخیرا کانال یوتیوب GameXplain منتشر کرده، توضیحاتی ارائه شده که نشان می‌دهد صداپیشگان بازی هیچگاه به اتمام رسیدن کار خود بر روی بازی را تأیید نکرده‌اند. طبق توضیحات GameXplain، گفت و گوی صداپیشگان بازی حالت شوخی داشته و آن‌ها در واقع از سخت‌گیری پیرامون منتشر کردن اطلاعات از پروژه‌های در دست ساخت خود صحبت کرده‌اند؛ سخت‌گیری‌هایی که حتی به آن‌ها اجازه تأیید و یا عدم تأیید کار کردن بر روی یک پروژه را نیز نمی‌دهد.

به پایان رسیدن بخش‌های مربوط به ضبط دیالوگ‌های بازی می‌توانست اطلاعات مهمی را از مراحل توسعه به طرفداران بدهد. اما با  تکذیب شدن این موضوع، طرفداران همچنان باید برای اطلاعات بیشتر زمان بیشتری را منتظر بمانند. دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخ نامعلومی برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا