اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 برای سال 2022 تأیید شد

در برنامه اخیر نینتندو دایرکت، علاوه بر نمایش گیمپلی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تأیید شد که این عنوان در سال میلادی آینده عرضه می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild 2

دو سال بعد از معرفی دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، تهیه‌کننده سری Eiji Aonuma بالاخره نمایش جدیدی را از این عنوان موردانتظار ارائه داد. این تریلر که برای اولین بار شامل گیمپلی بود، در کنار مبارزات بازی جزیره‌هایی که در هوا معلق هستند را نشان می‌داد. به‌نظر می‌رسد قلعه Hyrule نیز در میان هوا معلق شده است.

علاوه بر آن، برخی از تکنیک‌های جدید برای جابجایی شدن در محیط‌ها نیز نمایش داده شد. لینک اکنون می‌تواند به‌نحوی با استفاده از مایعات وارد یک جسم سفت شود و از آن طرفش بیرون بیاید. همچنین Runeهایی مانند توقف زمان و فرستادن دشمنان به سمت همدیگر در گیمپلی بازی دیده می‌شد.

البته که هنوز سوالات زیادی در مورد نقش زلدا و یا اینکه این دنباله در چه تایم‌لاینی قرار دارد باقی مانده است. اما شرکت Nintendo بالاخره بازه زمانی عرضه این عنوان را تأیید کرده و می‌دانیم که The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در سال 2022 برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا