اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: ریمیک بازی The Last of Us فراتر از یک ارتقای گرافیکی ساده خواهد بود

اخیرا شایعه‌ای از طرف وب‌سایت Game Reactor مطرح شده که بخشی از آن، جزئیات اندکی از ریمیک بازی The Last of Us را لو می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us

مدتی پیش بود که جیسون شرایر از بلومبرگ با انتشار گزارشی، ساخته شدن یک ریمیک از عنوان The Last of Us را فاش کرد. این خبر باعث تعجب افراد زیادی شد، چرا که این عنوان یک سال پس از عرضه در قالب یک ریمستر برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شد و تا همین حالا نیز به‌خوبی اجرا می‌شود.

اما اگر اطلاعات Game Reactor صحت داشته باشد، ریمیک در دست ساخت برای پلی استیشن 5 با بازسازی گذشته که در سال 2014 عرضه شده بود تفاوت زیادی دارد: ” مردم فکر می‌کنند که این ریمیک در حد و اندازه The Last of Us: Remastered خواهد بود. بگذارید انتظارات را با هایپ بیش از اندازه بالا نبریم، اما این ریمیک تنها یک بهبود ساده برای رزولوشن، فریم ریت و تکسچرها را شامل نمی‌شود. استودیوی Naughty Dog قرار است واقعا از قدرت پلی استیشن 5 و قابلیت‌های انجین The Last of Us Part 2 بهره ببرد. نه فقط از منظر گرافیک، بلکه در برخی موارد دیگر نیز همینطور.”

مدتی پیش شرایر مدعی شده بود که بخشی از دلیل ساخته شدن این ریمیک، در حقیقت این بوده که سایر پروژه‌های ناتی داگ هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارند. البته او اشاره کرد که پروژه مولتی پلیر ناتی داگ که احتمالا بخش آنلاین The Last of Us Part 2 خواهد بود، در حال توسعه است، اما چنین پروژه‌ای به تمرکز کامل اعضای تیم نیاز ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا