اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: تاریخ انتشار ریمیک The Last of Us لو رفت؛ احتمال عرضه بر روی PC

طبق یک شایعه جدید، احتمال دارد که ریمیک بازی The Last of Us در تاریخ 2 سپتامبر 2022 (21 شهریور 1401) برای PS5 و PC عرضه شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us

این شایعه از طرف کاربری به‌نام The Snitch بر روی توئیتر مطرح شده است. او که ساعاتی قبل از آغاز State of Play اخیر تعداد زیادی از محتویات این رویداد، از جمله تاریخ عرضه دقیق ریمیک رزیدنت ایول 4 را به‌درستی لو داده بود، اکنون به تاریخ عرضه ریمیک بازی The Last of Us اشاره کرده است. او در توئیت اخیرش نوشته: «پارت 1، 2 سپتامبر 2022».

نکته جالب دیگر توئیت، استفاده از یک ایموجی بخصوص برای اشاره به پلتفرم رایانه‌های شخصی است. پس از تأیید شدن عناوینی مانند God of War، کالکشن Uncharted و Marvel’s Spider-Man برای PC، به‌نظر می‌رسد The Last of Us نیز به این پلتفرم راه پیدا خواهد کرد. البته که سونی تاکنون نسبت به شایعات پیرامون ریمیک ساخته تحسین‌شده ناتی داگ واکنشی نشان نداده، اما پیش از این جف گراب نیز مدعی شده بود که این عنوان تا پایان سال 2022 منتشر خواهد شد.

به هر حال، باید منتظر ماند و دید که آیا سونی طی رویدادهایی مانند Summer Game Fest از ریمیک The Last of Us رونمایی خواهد کرد یا خیر. این رویداد ساعت 22:30 پنج‌شنبه همین هفته (19 خرداد) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا