اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: ساخت ریمیک بازی The Last of Us تقریبا به پایان رسیده است

طبق ادعای یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده صنعت بازی یعنی تام هندرسون، ساخت ریمیک بازی The Last of Us رو به اتمام بوده و سونی می‌تواند را در نیمه دوم سال 2022 عرضه کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us

هر چند چنین ریمیکی تاکنون به‌طور رسمی معرفی نشده، اما در آپریل سال گذشته بلومبرگ طی گزارشی از ساخته شدن بازسازی عنوان تحسین‌شده ناتی داگ برای کنسول پلی استیشن 5 خبر داده بود. طبق گزارش سال پیش بلومبرگ، ریمیک The Last of Us ابتدا توسط Visual Arts Service Group در دست ساخت بود اما پس از مدتی استودیوی Naughty Dog به عنوان سازنده اصلی، هدایت توسعه آن را بر عهده گرفت.

اخیرا این شایعه باری دیگر سر و صدا به پا کرده و این‌بار تام هندرسون، مدعی شده که ساخت ریمیک The Last of Us تقریبا به پایان رسیده است. در همین حال، رسانه VGC نیز به‌طور جداگانه از طریق منابع خود این اطلاعات را تأیید کرده است. تام هندرسون همچنین می‌گوید در کنار بخش مولتی پلیر The Last of Us Part 2 (که اکنون به اولین بازی مولتی پلیر مجزای ناتی داگ تبدیل شده)، ویرایش Director’s Cut بازی The Last of Us Part 2 نیز در زمان نامشخصی منتشر خواهد شد.

چند روز پیش نیل دراکمن، کارگردان و یکی از رؤسای ناتی داگ در رویداد CES 2022 حاضر شد و تأیید کرد که این استودیو در حال توسعه چندین پروژه مختلف است. با این‌حال، همان‌طور که گفته شد ریمیک The Last of Us تاکنون به‌طور رسمی رونمایی نشده و باید دید سونی در چه زمانی تصمیم به معرفی آن می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا