اخبار بازی

تصاویر مفهومی جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

استودیو Naughty Dog به‌تازگی تصاویر هنری جدیدی را از بازی The Last of Us Part 2 منتشر کرده که نگاهی به محیط‌ها و جهان بازی می‌اندازند.

بازی The Last of Us Part 2

پس از نمایش حدودا 20‌ دقیقه‌ای The Last of Us Part 2 در جریان برنامه State of Play، ناتی داگ طبق روال چند هفته اخیر ویدئویی را از پشت صحنه روند توسعه بازی مورد انتظار خود پخش کرد که در آن تصاویر هنری جدیدی دیده می‌شد. اغلب این کانسپت آرت‌ها، شخصیت اصلی داستان یعنی الی همراه با اسب خود در دنیای پسا آخرالزمانی لست آو آس را نشان میدهند؛ دنیایی ویران‌شده اما همچنان زیبا:

بازی The Last of Us Part 2

بازی The Last of Us Part 2-2

بازی The Last of Us Part 2-3

بازی The Last of Us Part 2-4

بازی The Last of Us Part 2-5

بازی The Last of Us Part 2-6

از آنجایی که بخش بزرگی از بازی در سیاتل جریان دارد، اعضای استودیوی ناتی داگ به‌منظور انجام مطالعه و تحقیقات سفرهای زیادی را به این شهر انجام داده‌اند. به گفته آقای جان سووینی (کارگردان هنری بازی) اعضای تیم ناتی داگ در سفرهای خود تصاویر بسیاری را برای رفرنس ثبت و همچنین از مناطق بسیاری دیدن کرده‌اند. سازندگان قصد داشتند با انجام اینکار، دید دقیق‌تری از سیاتل داشته‌باشند و بدین صورت بتوانند بازیکنان را تا حد ممکن در جهان بازی غرق کنند.

کانسپت آرت‌های منتشر شده، بخشی از آرت بوک رسمی بازی است که سه روز قبل از عرضه بازی یعنی روز 16 جون، تحت نام The Art of The Last of Us Part 2 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا