اخبار بازی

رکوردشکنی بازی The Last of Us Part 2 در برزیل

در جدید ترین اخبار بازی The Last of Us Part 2، به‌نظر می‌رسد علی‌رغم لو رفتن بخش‌هایی از محتویات و داستان ساخته جدید استودیو Naughty Dog، این عنوان موفق شده در کشور برزیل رکوردشکنی کند.

بازی The Last of Us Part 2

طبق گزارش IGN Brazil، بازی The Last of Us Part 2 موفق شده که در برزیل بهترین آمار پیش‌فروش را بین تمامی عناوین انحصاری پلی استیشن تا به امروز داشته‌باشد. رکورد قبلی متعلق به بازی God of War بود که در این کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است. همچنین گفته شده که تمام نسخه‌های Special edition بازی The Last of Us Part 2 در برزیل به‌طور کامل به فروش رفته‌اند.

با توجه به فروش عالی نسخه اول، شاید دیدن چنین آماری چندان هم تعجب‌آور نباشد. رئیس شرکت Sony Interactive Entertainment یعنی آقای جیم رایان پیش‌تر عنوان کرده‌بود که این بازی در اروپا نیز تاکنون فروش خوبی را تجربه کرده و مقدار پیش‌فروش The Last of Us Part 2 در این ناحیه از بازی Marvel’s Spider-Man بیشتر بوده‌است.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ 19 جون به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. نقدها و امتیازات این عنوان مورد انتظار نیز یک هفته قبل از عرضه یعنی 12 جون منتشر می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا