اخبار بازی

گیم‌پلی جدید بازی The Last of Us Part 2 در کنفرانس گیم‌استاپ نمایش داده شد

بازی The Last of Us Part 2

به نظر می‌رسد امروز گیم‌پلی جدید بازی The Last of Us Part 2 در جریان رویداد کنفرانس مدیران گیم‌استاپ (GameStop Managers Conference) که در شهر نشویل ایالت تنسی آمریکا در حال برگزاری است به نمایش گذاشته است.

این موضوع توسط کاربری در توییتر به نام Gaming_Forte به اشتراک گذاشته شده که اظهار کرد شرکت سونی در این کنفرانس گیم‌پلی جدید بازی The Last of Us Part 2 را به حضار نشان داده است. ناشر و سازندگان بازی تنها به صحبت کلی پیرامون آن بسنده نکرده و بجای آن از بخش کاملا جدیدی از گیم‌پلی رونمایی کردند. ظاهرا این گیم‌پلی روی بخش مخفی‌کاری و این چگونه می‌توان از کلیکرها برای برتری خود استفاده کرد تمرکز داشته. گفته می‌شود این گیم‌پلی کاملا در یک محیط تاریک دنبال می‌شده به طوری که تنها آتش و چراغ قوه سبب روشنایی محیط می‌شدند.

هم‌چنین ظاهرا تروی بیکر صداپیشه شخصیت جول در این بازی نیز روی استیج حضور به عمل آورده و صحبت‌هایی در خصوص اثر مورد انتظار استودیو ناتی‌داگ ارائه کرده که البته جزئیات آن مشخص نشده است. هنگامی که از کاربر Gaming_Forte پرسیده شد که عموم مخاطبین چه زمانی می‌توانند نمایش جدید بازی را مشاهده نمایند این کاربر در پاسخ تنها به عبارت “به‌زودی” اکتفا کرد. به همین مشخص نیست سونی چه زمانی این نمایش پشت درهای بسته بازی خود را به اشتراک می‌گذارد و چه میزان از اطلاعات آن را نیز ارائه می‌کند.

شاید رویداد Paris Games Week به علاوه Outbreak Day که ماه آینده از راه می‌رسند فرصت خوبی فراهم آورد تا سرانجام پس از یک سال، نمایش جدیدی از این بازی را شاهد باشیم. بازی The Last of Us Part 2 برای کنسول PlayStation 4 به صورت انحصاری در حال توسعه بوده و زمان انتشار مشخصی ندارد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا