اخبار بازی

تمجید کارگردان بازی The Last of Us Part 2 از بازی Gears 5

بازی Gears 5

چندین نسخه از بازی Gears 5 در فاصله یک هفته مانده به انتشار برای چهره‌های شناخته شده صنعت بازی فرستاده شده تا پیش از عرضه رسمی بازی، به تجربه آن بپردازند. در این میان نیل دراکمن کارگردان بازی The Last of Us Part 2 نیز از جمله افرادی بوده که از سوی سازندگان استودیو The Coalition یک نسخه از نسخه پنجم این مجموعه را دریافت کرده و اکنون به تمجید فراوان تجربه‌ای که از بازی داشته، پرداخته است.

دراکمن به تازگی در توییتر از تجربه زود هنگام خود از بازی Gears 5 خبر داد و عکسی از کنترلر کنسول Xbox One به اشتراک گذاشت که در پشت آن نیز صفحه نمایش تار شده تلویزیون به چشم می‌خورد. اگرچه عکس مذکور تار شده اما کاملا واضح است که ایشان در حال تجربه بازی مورد انتظار استودیو The Coalition است و پس از آن نوشت.

زمان آن رسیده تا فعالیت اسلحه Lancer (سلاح مخصوص سری بازی Gears) خودم را بیشتر کنم. بابت تجربه زودتر از موعد بازی ممنونم. بازی بسیار جذاب و زیبا کار شده.

طرفداران این مجموعه باید یک هفته دیگر منتظر مانده تا سرانجام بتوانند Gears 5 را بازی کنند. با این حال به نظر می‌رسد کارگردان یکی از مورد انتظارترین عناوین این نسل و به ویژه کنسول PlayStation 4 نیز به منظور تجربه آن اشتیاق زیادی دارد. بازی مورد انتظار Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 برابر 19 شهریور 98 برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود. در مقابل بازی The Last of Us Part 2 هم‌چنان هیج گونه زمان انتشار مشخصی ندارد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا