اخبار بازی

بازی The Last Of US Part II تا اطلاع ثانوی عرضه نخواهد شد

پس از آنکه بازی‌های مختلفی مانند Wasteland 3 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتادند، ناتی داگ با انتشار پیامی در توییتر خبر از تاخیر The Last Of Us Part II داده است.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تاخیر این بازی به گوش میرسید که حالا ناتی داگ با انتشار بیانیه‌ای آن را تایید کرده و از ناامیدی در انتشار این خبر گفته است. این استودیو اعلام کرده که بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و در حال پیداکردن باگ‌های بازی هستند. در ادامه ناتی داگ دلیل اصلی این تاخیر را عدم رضایت کامل از نحوه لانچ بازی دانسته است. اعضای این استودیو میخواهند که همه بازیکنان در روز لانچ بهترین تجربه‌ی ممکن را داشته باشند و برای اینکار به اجبار بازی تا مدت نامعلومی عرضه نخواهد شد. ناتی داگ این تصمیم را عادلانه برای‌ همه گیمرها میداند و امیدوار است این تاخیر طولانی نباشد. در آخر، این استودیو از حمایت و پشتبانی همه طرفداران خود تشکر کرده است.

در این میان سونی نیز با انتشار تصاویری از بازی، انتظار برای The Last Of Us Part II را سخت‌تر کرده است.

طرفداران The Last Of Us، از سال 2016 منتظر عرضه‌ی دنباله‌ی این بازی آخرالزمانی هستند و قرار بود در تاریخ 9 خرداد به سراغ این بازی بروند اما حالا باید منتظر تاریخ عرضه جدید باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا