اخبار بازی

جزئیات نسخه‌های مختلف بازی The Last of Us Part 2 مشخص شد

بازی The Last of Us Part 2

به دنبال اعلام تاریخ عرضه در جدیدترین نمایش آن، جزئیات نسخه‌های مختلف بازی The Last of Us Part 2 هم توسط شرکت سونی و استودیو ناتی‌داگ مشخص و اعلام شدند.

نسخه‌های مختلف بازی The Last of Us Part 2 شامل 4 مورد می‌شوند. نسخه استاندارد این بازی تنها شامل خود بازی که ظاهرا شامل دو دیسک می‌شود بوده و با قیمت 60 دلار به فروش می‌رسد. پیش‌خرید آن آواتاری از تتوی الی را به عنوان پاداش در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از آن نسخه Special Edition شامل بازی اصلی، یک مینی آرت‌بوک 48 صفحه‌ای، استیل‌بوک، مجموعه‌ای از شش آواتار و یک تم داینامیک PS4 می‌شود. این نسخه از بازی با قیمت 80 به فروش می‌رسد و از هم‌اکنون می‌توانید آن را از Best Buy پیش‌خرید کنید. نسخه Digital Deluxe Edition شامل محتویات نسخه Special بوده تنها با این تفاوت که شامل استیل‌بوک نمی‌شود و آرت‌بوک را هم به صورت دیجیتالی در اختیارتان قرار می‌دهد.

پس از آن نوبت به نسخه The Collector’s Edition می‌رسد که محتوی یک مجسمه 12 اینچی از الی، استیل‌بوک، مینی آرت‌بوک 48 صفحه‌ای، دستبند الی، 6 سنجاق، 5 استیکر، مجموعه آواتار، ساندترک دیجیالی، آرت‌بوک دیجیتالی، تم داینامیک و یک چاپ سنگی محتوی تصویر هنری از بازی و قدردانی می‌شود. این نسخه با برچسب قیمتی 170 دلار به فروش خواهد رسید. در انتها هم نسخه فلان بوده که با قیمت 250 دلار به فروش می‌رسد. این نسخه علاوه‌بر اینکه شامل تمام محتویات نسخه The Collector’s Edition می‌شود دارای کوله‌پشتی الی، یک وصله گلدوزی شده و یک وینیل 7 اینچی موسیقی که شامل ساندترک‌های بازی است خواهد بود. ناگفته نماند پیش‌خرید هر کدام از این نسخه‌ها ارتقا ظرفیت گلوله در سلاح و هم‌چنین Crafting Training Manual به عنوان پاداش می‌شود.

این بازی مورد انتظار در تاریخ 21 فوریه 2020 برابر 2 اسفند 98 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا