اخبار بازی

شخصیت‌های همراه بازی The Last of Us Part 2 در مبارزات مفیدتر خواهند بود

بازی The Last of Us Part 2

بهبود قابل توجه صورت گرفته در بخش هوش مصنوعی سبب شده تا علاوه‌بر دشمن‌ها، شخصیت‌های همراه بازی The Last of Us Part 2 نیز بسیار کارآمدتر و مفیدتر از قبل باشند.

در مصاحبه با وبسایت گیم‌اسپات آنتونی نیومن (Anthony Newman) یکی از کارگردان‌های بازی از استودیو ناتی‌داگ اظهار کرد شخصیت‌های همراه بازی The Last of Us Part 2 که شخصیت الی را همراهی خواهند کرد این بار در جریان مبارزات و درگیری مفیدتر ظاهرا خواهند شد.

فکر می‌کنم همان‌طور که در بخش اول دمو و در تعامل با شخصیت دینا متوجه شدید، متحدین ما می‌توانند کارهای جدید بسیاری انجام دهند برای مثال به طور مستقل می‌توانند دشمنی را به حالت مخفیانه به قتل برسانند. آن‌ها سیستم مبارزه تن به تن بسیار متنوع مخصوص به خود را داشته و طی آن می‌توانند با دشمنان درگیر شده و هم‌چنین به مانند نسخه اول به شما برای نجات از شر دشمنان کمک کنند. آن‌ها اکنون کمی انعطاف‌پذیرتر و متنوع‌تر از قبل هستند.

نیومن ادامه داد:

من نمی‌توانم جزئیات زیادی در خصوص اینکه دقیقا چه نسبتی از مدت زمان بازی را به صورت تنهایی تجربه خواهید کرد. با این حال می‌گویم که بازی قطعا ترکیبی از لحظاتی به مانند دومین بخش از دمو بازی است که در آن تنها بودید و هم‌چنین مواقعی که یک شخصیت همراه، کنار شما خواهد بود. شخصیت‌های همراه همواره در مرکز بازی‌های استودیو ناتی‌داگ قرار دارند.

عنوان The Last of Us Part 2 در تاریخ 21 فوریه 2020 برابر 2 اسفند 98 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا