اخبار بازی

نمایش گیمپلی بازی The Last of Us Part 2 در قسمت جدید State of Play

استودیو Naughty Dog قصد دارد تا در پنجشنبه همین هفته (ساعت 00:30 بامداد) در قالب برنامه State of Play، گیمپلی جدیدی را از بازی The Last of Us Part 2 به اشتراک بگذارد.

بازی The Last of Us Part 2

پس از اینکه مدتی پیش سونی یک قسمت کامل از برنامه State of Play را به بازی گوست او سوشیما اختصاص داد، حال نوبت به دیگر بازی مورد انتظار کنسول پلی استیشن 4 یعنی بازی The Last of Us Part 2 رسیده‌است. استودیو ناتی داگ در حال آماده کردن نمایش ویژه‌ای از این عنوان برای جدید ترین قسمت State of Play است که در ادامه بیشتر به جزئیات آن می‌پردازیم.

طبق اعلامیه‌ای که بر روی بلاگ پلی استیشن قرار گرفته، طول این قسمت از برنامه State of Play که به‌صورت کامل به The Last of Us Part 2 اختصاص دارد، کمی بیشتر از 20 دقیقه خواهد بود. 8 دقیقه پایانی برنامه شامل گیمپلی جدیدی می‌شود که قرار است برای اولین بار به نمایش درآید. آقای نیل دراکمن (کارگردان خلاق و نائب رئیس استودیو) نیز در طول این مدت، بینندگان را با صحبت‌های خود همراهی می‌کند و در خصوص جزئیات گیمپلی و داستان، توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

مانند همیشه سونی تأکید کرد که در این قسمت از برنامه نیز خبری از کنسول PS5 نخواهد بود. جدید ترین قسمت برنامه State of Play با محوریت بازی The Last of Us Part 2، در ساعت 00:30 بامداد پنجشنبه همین هفته پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا