اخبار بازیپلی استیشن 5

نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 معرفی شد

استودیو «ناتی‌داگ» ساعاتی قبل خبر از ساخت نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 را داد. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

قسمت دوم از عنوان تحسین شده The Last of Us در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. عنوانی که در نهایت در همان سال از دیدگاه بیش از ۳۰۰ سایت مختلف به عنوان بازی سال انتخاب شد.

و همچنین از سایت بازی‌سنتر نمره کامل ۱۰ را کسب کرد.

در قسمتی از نقد این بازی می‌خوانیم:

«تجربه The Last of Us Part 2 به ما ثابت می‌کند که هنوز با بالاترین حد از پتانسیل بازی‌های ویدئویی روبرو نشده‌ایم. شاخه‌ای از هنر که هر سال حرفی تازه برای گفتن دارد و راه تبدیل شدن به کامل‌ترین شکل آن را با سرعتی بی‌سابقه دنبال می‌کند. راهی که سینما و تلویزیون سال‌هاست به انتهای آن رسیده و دیگر توان رقابت با بازی‌های ویدئویی را ندارند. ساخته Naughty Dog به راحتی استانداردهای یک بازی ویدئویی را در تمامی بخش‌ها از جمله داستان، گیم‌پلی، گرافیک و صداگذاری ارتقا می‌دهد. اثری که ما را به دیدن آینده‌ای جذاب‌تر، زیبا‌تر و درگیرکننده‌تر از امروز امیدوار می‌کند.» برای مشاهده ادامه نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2  کلیک کنید.

حال نوبت به آن رسیده که شاهد عرضه این عنوان برای کنسول پلی استیشن ۵ باشیم.

tlo2.jpg

نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۹ دی (۱۹ ژانویه سال 2024) برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این نسخه شامل این موارد می‌شود:

-امکان تجربه بازی با رزولوشن 4K همراه با بهبود های بصری

-کاهش زمان لودینگ بازی به لطف SSD کنسول پلی استیشن ۵

-پشتیبانی کامل از تمام قابلیت های کنترلر دوالسنس

– اضافه شدن مراحل جدید با نام «Lost Levels» (مراحلی که به نسخه دوم راه نیافته بودند)

– لباس‌های جدید برای شخصیت‌های بازی

-اضافه شدن مد «Guitar Free Play»

– یک مد Roguelike جدید

همچنین این عنوان برای دارندگان نسخه پلی‌استیشن ۴ با قیمت 10$ در دسترس خواهد بود. علاوه بر این بازی یک نسخه فیزیکی هم با نام WLF edition دریافت خواهد کرد که شامل استیل بوک، تریدینگ کارت، پین، پچ و نسخه فیزیکی بازی می‌شود.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا