اخبار بازیپلی استیشن 5

احتمال عرضه ورژن بهبود یافته بازی The Last of Us Part 2

به‌نظر می‌رسد که گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه The Last of Us به اشتباه عرضه شدن یک ورژن بهبود یافته از شماره دوم سری را لو داده باشد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us Part 2

پیش‌تر شایعاتی مربوط به عرضه شدن یک نسخه دایرکتورز کات از بازی The Last of Us Part 2 شنیده بودیم، اما اکنون صحبت‌های اخیر سانتائولایا، این شایعه بیش از همیشه باورپذیر کرده است. او اخیرا در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب Blender حضور یافته و در بخشی از صحبت‌های خود، به یک «ورژن جدید» از The Last of Us Part 2 اشاره کرده است. به گفته این آهنگساز آرژانتینی، بازیکنان قادر خواهند بود تا در این ورژن جدید از شخصیت او بخواهند تا آهنگ‌های مشخصی از بازی را اجرا کند.

البته که سانتائولایا به‌سرعت اضافه کرد که نمی‌تواند جزئیات بیشتری را در این خصوص به اشتراک بگذارد. به هر حال، سه سال از عرضه The Last of Us Part 2 می‌گذرد و با توجه به انتشار نسخه کارگردان بازی‌هایی مانند دث استرندینگ و گوست آو سوشیما توسط سونی، دیدن یک ورژن جدید از ساخته استودیوی Naughty Dog نیز چندان دور از ذهن نیست. باید دید که این نسخه جدید همانند ریمیک The Last of Us برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا