اخبار بازی

رکوردشکنی‌های بازی The Last of Us Part 2 در بریتانیا

جمعه هفته گذشته با عرضه یکی از مورد انتظار ترین عناوین کنسول پلی استیشن 4 یعنی بازی The Last of Us Part 2 همراه بود. حال به‌نظر می‌رسد فروش این عنوان موفق شده تا رکوردهای مختلفی را در بریتانیا جابجا کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی The Last of Us Part 2

بازی The Last of Us Part 2 پس از تجربه کردن حواشی فراوان و تأخیرهای متعدد بالاخره عرضه شد و به‌نظر می‌رسد این حواشی، تداخل چندانی را در میزان فروش بازی ایجاد نکرده‌اند. طبق گزارش وب‌سایت GamesIndustry، این عنوان با پشت سر گذاشتن Animal Crossing: New Horizons که خود اعداد و ارقام مختلفی را جابجا کرده‌بود، موفق شده تا بزرگ‌ترین عرضه سال 2020 را در بریتانیا تجربه کند.

همچنین به‌نظر می‌رسد میزان فروش نسخه دوم بازی از نسخه اول در این ناحیه به‌مقدار قابل توجهی بیشتر بوده‌است. در کنار این موضوع، جدید ترین ساخته استودیو Naughty Dog بالاتر از سایر عناوین انحصاری PS4 مانند آنچارتد 4، گاد آو وار و Marvel’s Spider-Man توانسته تا بیشترین فروش زمان عرضه را در بریتانیا تجربه کند.

توجه داشته‌باشید که آمارهای منتشر شده تاکنون به نسخه‌های فیزیکی بازی محدود هستند و با توجه به اپیدمی حال حاضر، انتظار می‌رود فروش نسخه دیجیتالی The Last of Us Part 2 نیز عملکرد خوب این عنوان را حتی بهتر از قبل نشان دهد.

در نهایت، شما می‌توانید بررسی بازی The Last of Us Part 2 را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا