اخبار بازی

بازی The Last of Us Part 2 طولانی‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین اثر تیم سازنده است

بازی The Last of Us Part 2

شب گذشته پس از انتظارات فراوان سرانجام در جریان استریم State of Play تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2 با نمایشی جدید از آن مشخص شد و اعلام شد بازی در فوریه 2020 به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده و هم‌چنین نسل جاری منتشر خواهد شد.

در به‌روزرسانی که در بلاگ رسمی PlayStation صورت گرفت، نیل دراکمن نویسنده و کارگردان بازی The Last of Us Part 2 توضیحاتی در خصوص نسخه دنباله، اندازه و وسعت آن ارائه کرد تا پلیرها بدانند انتظار چه چیزی را از بازی می‌توانند داشته باشند. به گفته دراکمن، این بازی به مدت 5 سال در حال توسعه‌ بوده و تیم سازنده در استودیو ناتی‌داگ در ابتدای تولید آن متوجه شد که برای روایت چنین داستانی، بازی باید بزرگ باشد. از این رو کارگردان این عنوان، آن را جاه‌طلبانه‌ترین و طولانی‌ترین اثر استودیو ناتی‌داگ خطاب می‌کند. امری که پیش از این تروی بیکر صداپیشه شخصیت جول نیز به آن اشاره کرده بود.

ما بیشتر از 5 سال پیش کار روی این بازی را آغاز کردیم. به سختی می‌توان فشار عظیمی که از سوی طرفداران نسخه اول روی دوش‌مان بود را توصیف کرد. ما می‌دانیم که شما تا چه اندازه دنیا و شخصیت‌های آن به‌ویژه جول و الی را دوست دارید. باور کنید ما هم طرفدار آن‌ها بوده و آن‌ها را دوست داریم. به همین دلیل است که سال‌ها زمان برد تا بازی بسازیم که احساس کنیم عدالت را در حق آن‌ها ادا می‌کند. داستان متفاوتی را روایت کنیم که حول یک پرسش اساسی می‌چرخد: برای انجام عدالت در حق افرادی که به عزیزان‌تان آسیب می‌زنند تا کجا پیش خواهید رفت؟ این اثر یک داستان بسیار احساسی با مضامین پیچیده بوده که شایسته و درخور دنیای The Last of Us است.

چیزی که در ابتدای ساخت بازی متوجه شدیم بدین شرح بود که ما در حال ساخت و تولید جاه‌طلبانه‌ترین و طولانی‌ترین بازی ناتی‌داگ در طول تاریخ 35 ساله‌مان هستیم. برای روایت چنین داستانی، بازی نیاز داشت تا بزرگ باشد. بدون آن که بخواهیم چندان چیزی از بازی را اسپویل کنیم تریلری جدید از آن در استریم State of Play منتشر کردیم که نشان می‌دهد این اثر چه چیزی در خود دارد.

این اثر مورد انتظار در تاریخ 21 فوریه 2020 برابر 2 اسفند 98 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا